Miroase a iarna

Azi dimineata, cand am iesit din casa, mi-a mirosit a iarna. Chiar daca inca mai sunt frunze galbene prin copaci, chiar daca abia cu cateva zile in urma era soare si cald si stateam in bluza, chiar daca nu ninge.
Ma, dar miroase a iarna.
Deci, implicit, Mosu a inceput sigur sa bage cadourile in sac, isi lustruieste sania si le da mancare multa renilor, sa fie puternici.
Sigur zanele scutura din baghete pe undeva si se pregatesc sa ne aduca rochita rosie de petrecere. Sigur sigur la mare departare de noi se pune la cale venirea zapezii.

Asa ca am facut Lista. Cu ce vreau sa fac pentru sarbatori:
-sa pictam felicitari in trei
- sa ii scriem Mosului
-sa ambalam cadourile in hartie colorata si sa le legam funde
-sa facem ornamente de pom pentru prieteni
- sa facem treaba cu ghetutele curate pentru Mos Nicolae

Astea, impreuna cu matza, clar.
Colinde deja stim. Toti trei.
Asa ca, daca ma gandesc bine, am putea sa mergem si la colindat:)

Si stim si ce cadouri vrem de la Mos. Unu mov, pentru Andreea, unu verde pentru mami si unu rosu pentru tati. Asa a decis donsoara...Simplu, nu?

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...