Balet si bataie cu frunze



Din seria "cum se distreaza oamenii mari toamna"....
Ca sa nu aveti impresia ca doar mami se agita prin parc cu matza...Nuu, si tati. Ba chiar tati este responsabil de anumite miscari, aruncari, ridicati, catarari la care eu nu ma bag.
Desi as fi preferat sa mai ramana si azi soarele pe la noi, am zis mersi ca nu ploua inca si am iesit afara. Andreea e mai nou fascinata de frunze. Cum cad, de ce, cum fosnaie, cum poti sa le arunci, sa le aduni..in fine. De frunze.
Zice ca atunci cand vor cadea toate copacii vor plange, chestie care mi s-a parut foarte adevarata. Si mie mi se pare ca fara frunze, copacii arata deprimant. Dar i-am promis ca la primavara vor creste alte frunze, verzi, anunt intampinat cu chiote de yupppyy :d.

Dupa ce abia am scapat de tuse si muci, zilele trecute am avut iar emotii, dupa ce donsoara a facut febra marti seara si din nou joi, cand a chiulit de la gradi si a stat acasa. Vineri am lenevit amandoua, caci eu ma asteptam la muci si raceala in toata regula, dar am avut surprinza ca dimineata sa nu mai aiba nimic. Nici sambata , nici duminica...Sa vedem luni dimineata.
Am schimbat siropurile de imuno. De joi seara ii dau doar Viusid. Si 3 lingurite de sirop de coacaze si catina, ramas de la raceala trecuta. Nu stiu daca am avut noroc, a fost ea puternica sau viusid chiar ne-a ajutat, dar am trecut razant pe langa alta raceala.
Zilele astea mai astept si First Defence, comandat online.

In rest, asteptam zapada si pe Mos Craciun, caci Andreea ne-a spus deja ca vrea un cadou mov si a invatat si cantecul cu "pletele dalbe", care la ea sunt ba albe, ba galbene, dar cred ca Mosu va intelege...

Of, m-am luat frunzele si am uitat esentialul:d
Sambata dimineata am fost in premiera cu Andreea la balet, la Opera. Sunt spectacole pentru copii, dupa povesti, dansate din ce am vazut eu de elevi la coregrafie...sau asa ceva. Noua ne-a placut foarte mult, dar nu aveam emotii pentru ca matza e mare amatoare de dans. Singura problema era durata, cam 1 ora si 10-15 minute, si ora de desfasurare, apropiata de pranz...
Dar a fost ok.
Am fost la Craiasa Zapezii si am de gand sa repet experienta si la alte spectacole, eventual la niste povesti pe care le cunoaste si Andreea.
Baletul a avut loc in foaier, la etajul 1, spatiul fiind bine amenajat, in scari, astfel incat sa se vada de pe toate randurile. Copiii pana la 4 ani nu platesc bilet, dar trebuie tinuti in brate. Pretul este 27 de lei si se poate cumpara online.
Am vazut cam toate varstele, de la sub un an, caci inca nu se tinea bine pe picioare, pana la 5-6 ani.
Singura problema este caldura, care spre final devine ingrozitoare. Ca sa intelegeti, Andreea a stat in maieu., dupa ce m-a fortat sa ii dau jos camasa, si avea parul transpirat. Ni s-a explicat ca e in reparatii aerul...
Asa ca mergeti cu piticii la balet, chiar daca nu rezista 1 ora si un pic, merita, si pentru mai putin...

Comentarii

  1. aaa si noi ne-am batut cu frunze azi. ieri am fost la elefantelul curios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca am fost si noi la elefantel anu trecut...parca..Oricum, ma bucur ca am ajuns la varsta la care mai gasesti chestii la care sa mergi cu piticii:)

    RăspundețiȘtergere
  3. roxana, cum ai facut alegerea siropurilor imuno? sunt cele pe care vi le-a recomandat pediatra?

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos mod de a va petrece sfarsitul de saptamana, ma bucur ca cea mica se simte bine si sper sa nu se intoarca raceala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Kamelia: sa vezi. pediatra ne-a zis Esberitox 10 zile pe luna. Homeopata ne-a zis sirop de coacaze toata luna noiembrie, 3 lingurite pe zi. Am terminat Esberitoxu si eram in dilema..Acu ce fac? Stau daor cu siropu de coacaze? Si am investigat pe la mamici de pe facebook si combinatia castigatoare a iesit asta. Viusid si First Defence. First defence deja comandasem si aveam de gand sa-i dau pentru ca stiu multe mamici care folosesc. De Viusid nu auzisem, dar am citit de el si efecte negative nu paote avea. Eventual n-are efect:D

    the way i am: da, chiar a fsot frumos:). Si eu sper sa scapam macar 1...hai 2 saptamani de raceala:D

    RăspundețiȘtergere
  6. stiu ca ti-am mai spus dar ma repet : e geniala ! ne-am uitat la filmulete si eu si sebi :) de-abia astept serbarea ! va pupam si noi intram in fanclubul Andreea & co
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  7. Sambata copilul meu se batea cu frunze si a reusit sa mai coopteze vreo trei pitici din parc, duminica am fost si noi la opera, la Motanul incaltat.... se vede treaba ca avem weekend-uri cam la indigo :-)). In alta ordine de idei, la noi First Defence a dat diareee, asa ca l-am oprit, insa nu e musai sa se intample la toata lumea, doar ca e bine sa ai idee de unde vine, daca apare asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra: multumim:). Lasa ca o sa filmez si scenele cu varianta "not so nice" a ANdreei :)). Sa vezi acolo spectacol :d. Pupici si hai sa ne mai vedem si noi

    Zu: la voi tot asa cald era la balet? in foaier acolo? O sa vad cum e cu First Defence..daca apar reactii dubioase, renunt si raman cu Viusid si coacaze. Mersic de info:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos week-end ati avut, iar Andreea e absolut minunata, imi face pofta de o fetita!:)))
    Noi dupa Rotavirus si cele doua raceli tot Viusid am primit de la pediatra de dat si, desi au reaparut niste mucisori dupa vaccin, au trecut dupa ce am inceput Viusid-ul. Nu stiu daca de la el sau se saturasera mucisorii de noi, dar noua chiar ni l-a recomandat pediatra de dat o luna de zile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristina, eu nu auzisem de Viusid pana acum. Din ce am citit se da in convalescente si boli urate, ca intaritor pentru organism. dar in doze mici, merge si ca imunostimulator.
    Nici eu nu stiu daca de la el am evitat la mustata o noua raceala:d. Dar ma tin de el, o luna.

    RăspundețiȘtergere
  11. f buna ideea cu Opera, noi chiar vrem sa incercam, merci!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu, era cald, dar nu sufocant sau ceva... Prost iluminate insa treptele, daca vroiam sa iesi, ca noi, la toaleta...

    RăspundețiȘtergere
  13. If interested, desi e pentru copii mai mari:
    Institutul Geologic al României și Muzeul Național de Geologie invită copiii cu vârste cuprinse între 4 și 7 ani la atelierul de creație ”Fabrica lui Moș Crăciun”. În decursul a trei întâlniri, cei mici vor picta, decupa și modela, cu diverse materiale, cele mai frumoase decorațiuni de Crăciun: șosetuțe care-l așteaptă pe Moș Nicolae, căsuțe ca de turtă dulce, îngerași, oameni de zăpadă, fulgi de nea, brăduți frumos împodobiți ș...i reni.

    Program: sâmbătă, 26 noiembrie 2011, ora 11.00
    sâmbătă, 3 decembrie 2011, ora 11.00
    sâmbătă, 10 decembrie 2011, ora 11.00

    Tarif: 16 lei/participant
    Întrucât locurile sunt limitate, participarea se face pe bază de înscriere la tel. 021.212.89.52 int. 123
    Locație: Muzeul Național de Geologie, Şos. Kiseleff nr. 2, sector 1, Bucureşti
    Informații suplimentare: http://facebook.com/muzeulgeologic.igr
    http://programeeducationalesiatelierecreatie.blogspot.com/2011/09/bun-venit-in-lumea-noastra.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo