2011 intr-o lista

Sunt un om obisnuit sa faca liste. Liste de cumparaturi, liste de lucruri de facut, de dat, de luat, liste de vacanta, liste cu invitati. Liste care ne fac viata mai usoara. Ne ordoneaza gandurile, caci odata ce le pui pe hartie parca devin mai clare, mai plauzibile.
Dar dincolo de toate listele astea mici, exista una care imi e tare draga. Lista lucrurilor pe care le iau cu mine in 2012. Si lucrurile astea nu sunt in dulap sau in vreo cutie...

Banuiesc ca ar mai fi lucruri de pus pe lista. Probabil imi voi aminti de ele treptat, brusc, in situatii similare. Dar daca macar astea reusesc sa le indes bine bine intr-un sertar al mintii si sa le pastrez acolo pentru anii cu vin, tot e mult. Tot bogata voi fi. In amintiri frumoase.

Comentarii

  1. La multi ani! multa sanatate, fericire si mult noroc.Un An nou cit mai bun, lipsit de griji si probleme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult si va dorim tuturor acelasi lucru! Sanatate cat cuprinde, bani cat e nevoie si dragoste fara limite. Si suficient umor sa trecem mai usor peste cele rele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa lista, frumoase amintiri! La mai multe!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare are o lista d-asta:). Sunt frumoase si importante, ne ajuta sa trecem mai optimisti in noul an

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa lista, frumos an. Gata, m-am emotionat si eu citind. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. da, frumos..scriind mi-am adus aminte de tot felul de momente:). Plus ca mi s-a facut un dor de grecia, ceva de groaza

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie, si mie mi-e dor de grecia ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo