Craciun in imagini

Ultimele pregatiri pentru masa de Craciun. Am avut ajutoare:d. 
Andreea
 si tati
 Pana cand matza a decis ca trebuie sa organizeze un spectacol in bucatarie, printre picioarele mele:d. Asa ca a adus "scena", "spectatorii" si le-a dansat. Dupa dans...putina odihna.
 La masa, bunicu ne-a adus artificii, sa facem stelute in mana
 Care bunic se prefacuse in Mos cu o seara inainte si impartise cadouri la pitici...
 O parte din cadourile Mosului: 2 truse identice de doctor pentru cele doua prietene nedespartite
 Si tot de Craciun, graul nostru a adapostit o buburuza lenesa
Au fost frumoase sarbatorile astea, mai calme, mai vesele, mai adevarate... Am muncit pentru ele, dar m-am bucurat de fiecare clipa si sper ca la anul sa fim cel putin la fel de bucurosi ca acum.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...