In asteptare

Pe la inceputul lunii noiembrie, am scris un post cu ce vreau sa fac anul asta pentru sarbatori:

-sa pictam felicitari in trei - n-am facut. in schimb am cumparat felicitari de la niste copii fara auz, dornici sa stranga bani de vacanta
- sa ii scriem Mosului - scrisorica e pe geam si asteapta cuminte sa o ia o zana sa o livreze destinatarului
-sa ambalam cadourile in hartie colorata si sa le legam funde - hartia colorata asteapta cuminte in sertar. uff, am uitat fundele. reminder to me: sa iau funda azi!
-sa facem ornamente de pom - checked:).
- sa facem treaba cu ghetutele curate pentru Mos Nicolae - checked:)

Eu zic ca nu am ratat multe:). Am fost cuminti (cat de cat...), harnici (foarte), veseli (zi de zi) si abia asteptam sa vina Mosul.
In urma cu doua seri am impodobit si bradul, ajutata de Andreea (partial:D). A fost super extaziata de idee, a sarit ca o caprita la vederea cutiei cu globuri, le-a aruncat pe toate pe jos, a pus beteala in pom si mi-a inmanat vreo 5 globuri. Apoi a zis: mami, fa tu. Eu fac turn.
Si a rasturnat peste gramada de globuri rosii si aurii gramada ei de cuburi colorate.
In final a construit un microfon, pe marimea ei, si la dus pe "scena". Asa ca, dupa ce am impodobit bradul si am aprins beculetele, matza ne-a colindat, cu fatzuca ei de profesionista in ale spectacolului:).
"E ca la teatru, mami", a soptit cand am stins lampa si lumina rosiatica a bradului ne-a invaluit.
video
video

Aseara, pe la 11, am terminat de cusut si ultimul cadou. E bine acum, ma simt ca atunci cand iti propui ceva si dupa ce alergi si cauti si ai impresia ca nu ai nicio sansa sa termini la timp ce vrei, dupa ce te saboteaza posta si curierii, dupa ce orele devin prea scurte si zilele trec prea repede, iata ca vine si seara in care, in fata unui pahar de vin, te uiti la munca ta si rasufli usurata. Am terminat la timp. Acum poate sa vina si Batranu'.

Comentarii

  1. Ce rochita sic are artista-Andreea, in ton cu evenimentul: cantatul colindelor sub bradul artistic impodobit!:)
    Felicitari pentru bifatul tuturor activitatilor de pe lista! Sarbatori linistite si pline de culoare si eleganta va dorim! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari, bravo, sa vina Mosu de-acum, sa fiti sanatosi cu totii!! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. ce artista aveti! al meu nu prea mai vrea sa cinte desi il incurajez :(
    cadouri cusute??? ce curioasa sunt :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina: rochita minunata e facuta de bunica:). SI mai urmeaza:d

    Kamelia: shhh..nu pot sa spun nimic despre cadouri ca sunt urechi si ochi pe aici:))

    Multumim tuturor de urari. Va dorim sarbatori minunate!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo