Mos Nicolaeeeee

Ne-am spalat ghetutele
Le-am asezat frumos...
 Si peste noapte a venit

Comentarii

  1. aaa ce tunsoare tare are andreea :)) la noi a venit de aseara mosul, ca mi-era de graba de dimineata

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, e o tunsoare a la maman:d. ca eu am produs-o/ciuntit-o:))

    RăspundețiȘtergere
  3. da, super tunsoare, o prinde de minune. serios. dar oricum la cat e de draguta, cred ca nu ar avea cum sa-i stea rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tati, tati, veeeezi ce zice lumea???
    PS: tati ma acuza ca imi bat joc de copil:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Mofturi !
    Daca Andreea e simpatica cu orice tunsoare nu inseamna ca tre sa ii tunzi bretonul mereu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce inspirat a fost MosNicolae cu cadoul Andreei! Cred ca a fost tare incantata! Pupiiici!

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi place fff mult tunsoarea!
    Caruciorul cred ca a avut mare succes.

    RăspundețiȘtergere
  8. O tunsoare tres chic si un cadou maaaare! Cred ca i-a placut Andreei!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. daaaa, ce tunsoare draguta are!!!
    ilinca nu a stat sa o tunda cineva care se pricepe, asa ca bretonul ei acum arata foarte..scurt!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Dl. Tati, renegociem subiectul breton prin aprilie:d

    Si mie imi place Andreea cu breton scurt. I se vad ochii si e si haioasa.
    Caruciorul a fost ... tolerat,sa zicem. Adica prima reactie a fost "nu mi-a adus bebe?":)). SI i-am amintit ca are deja vreo 6 bebelusi si acum are si carucior sa-i plimbe. Normal ca a fatzait caruciorul prin casa toata dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am negociat deja la sfarsitul verii. Nu mai negociez nimic. NIMIC !

    RăspundețiȘtergere
  12. si Anca fura prin parcuri caruturile copiilor, iar cand l-a avut pe al ei personal l-a cam ignorat. insa mai revine prin preferinte, mai ales cand mai primeste cate o papusa, care poate fi plimbata.

    RăspundețiȘtergere
  13. da, pai jucariile altora sunt intotdeauna mai cu motz. Si noi pateam la fel asta-vara

    RăspundețiȘtergere
  14. Rox, cat de mare a crescut Andreea!!! vai, nu pot sa cred!!! S-a ... domnisorit, zau!!

    RăspundețiȘtergere
  15. GAbi, asa se intampla cu astia mici:). Mie mi se pare ca s0-a schimbat foarte mult dupa 2 ani...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo