Primul weekend cu zapada

Am fugit la munte weekendul asta. Pentru ca auzisem zvonuri ca a nins. Am avut dubii ca ar fi adevarat pana la intrarea in Predeal:d. Tot drumul a fost uscat ca vara. Nici pic de zapada. Daar, Slava Domnului, la Predeal era ceva. Anemica, dar existenta.
Asa ca sambata dimineata ne-am infiintat harnici pe partie. Am inchiriat doua sanii, a cate 10 lei, si am profitat de tendinta turistilor fara copii mici de a se trezi tarziu si de a ajunge pe partie mai degraba spre pranz:d. Noi la 10 eram acolo:)). Si a fost tare bine, caci deja pe la 11 se cam populase zona si trebuia sa faci slalom printre copii, parinti, pusti agitati si schiori.
Dar nu-i bai.
Am repetat experienta si duminica dimineata, tot matinal matinal, tot in liniste.
Intre doua saniute am facut (tati de fapt...) un om de zapada in curte, echipat cu ochi si nasturi din coji de nuca (ramase de la veveritele noastre), gura din lemnisor, nas din con de brad si manute din crengi. Plus, palarie din tavita de apa a pasarelelor.
Andreea nu a participat la om prea mult, dar a avut mare grija de veveritele mancioase. Le-a carat alune si nuci in continuu...iar ele am mancat in continuu.
El e tati...ca sa-l cunoasteti si voi mai bine:d
Una peste alta a fost frumos. Andreea s-a distrat, a dormit bine, a mancat singura, s-a jucat prin toata casa si curtea si ne-a anuntat ca "mie imi place aici, la Predeal...":d.
Alte poze pe aici

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...