Weekend de iarna la munte

Doar cu numele. Caci zapada nu fuse. Nici ploaie. Nici vant. Doar soare si aer curat. Si frunze galbene si tone de ace de brad cazute pe jos. Ne-a spus un nene ca de cand e el n-a pomenit o toamna asa secetoasa si un inceput de decembrie asa insorit si uscat.
A fost o iesire fara matza, care a ramas la distractie cu bunicii..Asa ca eu am dormit. De la 10 seara la 8 dimineata!!! Yuhuuu..ce rasfat. Ce stat la povesti cu prietenii, ce vinuri, ce mancare, ce jucat carti? Somn, nene, somn la greu. Bine, am o scuza in plus pentru starea de batranica si anume ca sunt racita si sambata n-am avut nici voce. Deci d-aia am dormit asa mult:d
In rest, am urcat un pic pana la Susai, am fost pe la Trei Brazi si cabana Secuilor, am mancat super super bun la Kuib in Sinaia si am stat in coada. Acea coada care se face in fiecare weekend intre Predeal si Bucuresti...O stiti, nu?
Ca bonus, aseara am prins si bulucul din centru, ca venise poporu sa vada cum se aprinde bradu la Universitate si deci se inchisesera si  bulevardele...
 
 

Comentarii

  1. aaa, cit de bine pot sa te inteleg cu cele 10 ore de somn ;). Si noi am mincat binisor la Kuib iar locatia mi s-a parut children friendly.
    PS: eu tot n-am inteles ce lumini s-au aprins ca noi am trecut ieri prin zona de nord (arcul de triumg, kisseleff, dorobanti) si zau ca nu erau decit vreo 2 (doua) instalatii care functionau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Luminile se aprind treptat, cate un pic in fiecare zi cica,s a nu crape sistemu:d. Deci d-aia nu le-ai vazut. Ca erau doar in centru

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, cred ca a fost frumos, chiar si fara zapada. Asteptam pozele doveditoare!:)
    La noi pe bulevard sunt ceva luminite, de pe 1 dec deja.

    RăspundețiȘtergere
  4. daaa, am aflat si eu un pic mai tirziu ca luminile se aprind pe etape. incredibil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina, a fost fooarte frumos:). Pentru ca era soare si cald. Asa ca nu ne-am suparat ca lipsea zapada:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo