Adunate

Am bifat primul tuns la coafor. Bine, a mai fost unul anul trecut, dar ala e de trista amintire si il stergem din memorie:d. Matza m-a insotit la coafor si dupa, ce a studiat ce se intampla in capul meu, a acceptat un mic retus si la ea. Am indreptat bretonul si am egalizat putin la spate, unde mainile mele dibace dadusera mici rateuri. A fost taare cuminte, i-a placut, s-a hlizit cu coafeza..ce mai..succes pe toata linia. :)

Aseara l-am serbat pe tati in Hard Rock Cafe:). Cam multa lume si galagie pentru gustul donsoarei, dar a rezistat totusi de la 5 juma pana pe la 8, cand am plecat spre casa. Nu a fost cea mai buna seara a ei, dar a fost destul de intelegatoare ca sa putem camufla oarecum plictiseala si lipsa de chef. Poate data viitoare o sa fie mai bine...Oricum, a fost mega incantata sa primeasca toate capsunile de pe la cocktailurile fetelor si sa le roada cu pofta. Asta dupa ce vara trecuta nu s-a atins nicicum de capsuni...

Am terminat tratamentul de otita si pneumococ. Maine mergem sa refacem exudatul si marti sa ne vada ia dna ORL:d. Sper sa fi scapat de ambele belele si sa nu mai avem parte de raceli prea curand.

Mai nou e fana Dora Minodora si Luna Betiluna. Am citit povestea de cateva ori si a retinut ca Regina Rea-Ciulina vrea sa infiga ace in Dora. Dilema ei este de ce? Asa ca ma intreaba cand isi aduce aminte...Chiar asa, de ce transformi o papusa in pernuta de ace?

Daca toate stelele se aliniaza bine, weekendul viitor mergem la munte. Dar nu mai fac planuri...Sper doar:)




Comentarii

  1. ah si noi avem munte in plan we viitor. luna betiluna e hit si la noi, am fost ieri la antipa, a vazut un peste mare si a strigat repede ca e peste mamaliga prapadeste :))

    RăspundețiȘtergere
  2. wow! sa va fie de bine! ati fost la salon si v-ati rasfatat ca fetele! ce draguuutz!de-abia asteptam sa va vedem!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani pentru tati!
    si sa va iasa planurile de week-end!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria: Inteleg ca nu mai e coada aia oribila? Atunci mergem si noi..Deci pestele a fost hitul acolo:d

    MAria: nu exista diferente intre ce era inainte si ce e dupa, decat daca te uiti foarte atent:)). Dan nu s-a prins...AM taiat un pic la spate ca se rasuceau varfurile urat.

    KAmelia: n0am facut poze:(. Dar nu sunt diferente majore. Doar am indreptat un pic ce ciopartisem eu inainte la Andreea.

    Cristina: multumim:). SPer sa ne iasa! Trebuie:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! :)
    .. si distractie placuta la munte.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo