Briose cu lipici roz

Din seria ce prostii poti sa faci intr-o seara geroasa...briose cu lipici. Nu orice lipici. Ci roz.
Deci se ia una bucata copil si se pune intr-o zona unde nu vei regreta amarnic imprastierea lipiciului si a acuarelelor. Eu prefer masa din bucatarie. Se amesteca putina vopsea rosie (sau alta culoare) cu lipici lichid, ideal washable:d, si se lasa copilul sa-si faca de cap pe o bucata de hartie sau..si mai bine un carton. Cand a pus destul lipici pe carton sari cu 3-4 hartii de briose si le lipesti colo'sa.
Si ii spui matzei sa puna lipici si acolo.
Ta-daaam..briose roz. Kind of..
Creatia se paote lasa pana a doua zi la "racit", ca cica lipiciul se intareste si arata si mai frumos..La noi chestiile lasate de pe o zi pe alta nu prea mai prezinta interes asa ca am aruncat "opera" la gunoi. Presupun ca la copiii mai mari merge sa mai tii obiectul o noapte prin preajma..sa vada in ce minune s-a transformat.

Pozele sunt cam amarate..ca sunt facute repede, cu telefonul..

Comentarii

  1. Ce de idei aveti, mi se pare ca tu tot timpul vii cu ceva nou, ceea ce este foarte bine pentru noi, celelalte la care inca merg desenele si lego-urile si bucatarit chestii mancabile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, n-am asa multe idei, dar ma inspir de prin alte parti:d. Plus ca imi place sa incerc ciudatenii d-astea, ma amuza:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai, ce chestii faine faceti voi! (eu am ramas cam frustrata ca nu se vedeau in poze si briosele :D)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai in principiu orice recipient din care poti sa storci o smarca e perfect:)). Ca e altceva decat pictura cu pensula sau degete. E mai fan:)

    Pozele cu briose erau atat de miscate ca mi-a fost rusine sa le arat :)).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo