Canuta cu poze

De vreo 2 zile matza bea laptele din cana. Nu cana de bebe, nu cana cu pai, nu alt recipient creat pentru copii, ci o cana veche care statea uitata pe un raft. O avem in casa de n-spe mii de ani, din epoca pre-Andreea, cand eu i-am facut-o cadoul domnului. Are pe ea un colaj cu poze cu noi doi :d. Cheesy, nu? Dar foarte practic. Caci matza, care a refuzat sa dea biberonul pe orice minunatie de sticla pe care am cumparat-o pentru ea, a renuntat usor in favoarea canii "cu mami si tati".
E adevarat ca bea mai incet, ca trebuie impinsa de la spate. Plus ca renuntarea la bibe ne-a schimbat un pic rutina de seara, in sensul ca acum bea laptele inainte de baita, nu dupa, la povestea de culcare. Dar nu-i nimic.Ne adaptam din mers. Pana la urma trebuia sa ajungem si aici.
In curand o sa renuntam si la scaunul de masa, care saracu s-a jerpelit rau de tot. Am comandat un soi de inaltator care se fixeaza pe scaunele normale.
Si uite asa, incet incet, obiectele de bebe dispar din peisaj. Si ma bucur, dar ma apuca si nostalgia. Ca uite matza creste si uneori imi e dor de ea bebe....

Comentarii

  1. daa...si mi-este cateodata de dor de ele bebe!dar mai tii minte cand numaram zilele, saptamanile, lunile pana cand aveau sa stea in fundulet...pana la 6luni..etc?! :)) si acum sunt matze vorbarete cu pretentii la o anumita rochita sau altceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna alegere a facut Andreea la cana!
    si la noi trecerea de la bibe la cana s-a lasat cu incetineala si impins din spate :( Si daaa, of, si pe mine ma prinde nostalgia dupa perioada de bebelusie....

    RăspundețiȘtergere
  3. Mari: da, da, cum asteptam as vina 6 luni si apoi 1 an:)). Acum nu mai astept. Ca imi place asa, acum:). Sunt doar curioasa cum o sa fie peste 6 luni, 1 an...Cate fitze...oo Doamne:d

    KAmelia: dar macar dispare incetineala pe parcurs? sau ramane asa?:d... ca ea bea ttoata cana, dar leeent si cu indemn de la spate...

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Bravo! .. eu, impulsionata de dorinta ta de reuntare la bibe (ti-ai exprimat-o in mailul cu povestea despre dentist) am reusit si am scos bibele din rutina Mariei, cu o cana cu winnie... s-a intamplat sa avem o cana cu o scena pe care o are pictata si in camera, si asta a incantat-o la maxim. :)
    .. dar si cana cu mami si tati este o idee buna. ;) Daruita cu dragoste, folosita cu dragoste! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da, da, orice "instrument" e bun daca ajungem la rezultatul dorit:d. Eu am fost mai delasatoare cu problema biberonului. Mi-a fost lene, sincer,s a incerc:d. Dar uite ca a fost mai simplu decat ma gandeam eu. Ca de obicei, Andreea se dovedeste mai deschisa la schimbare decat mai astept eu sa fie. La fel a fost si cu suzi si cu patutul. La ambele eu asteptam proteste si lupte, dar ea a renuntat fara probleme.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la noi vrea uneori sa bea lapte sau apa din cana sau pahar de adulti, nu de copii. Sau, ca variatie: cana de mamici, desi si taticii o folosesc la fel de des. :)

    Dar nu era graba cu biberonul, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Si noi am avut surpriza ca Robbie, cand pierdusem orice speranta ca se va desparti de dragostea lui, biberonul, a vazut pe raft o cana primita la ceva promotie, si i s-a pus pata pe ea. Am decretat solemn ca aia e cana "speciala" a lui Robbie si de atunci isi bea laptele de seara ceremonios din ea. Asta s-a intamplat in ziua in care a implinit 4 ani, deja mi-era jena de mine ca ne apuca inceputul scolii adevarate cu biberon, dar copiii isi au propriile orare. La Mica nu ne mai stresam, asteptam sa vedem daca i se pune pata pe vreuna din canile noastre (avem cu zecile in casa, e una din placerile mele, iar consortul cand facea cursa lunga mi-a adus cate una din fiecare stat pe unde a umblat, plus cele pe care le-am adunat eu singura :-))) Daca nu, nu disperam :-) Felicitari Andreei, ai deja fetita mare :-))) Sa stii ca acu vreo cateva saptamani am intrat in unul din magazinele de pe aici si m-am uitat intr-o doara la raionul de bebelusi, asa cum fac de ani de zile deja... dupa care mi-a picat fisa ca eu nu mai am nici un bebelus, nici n-o sa mai am, asa ca oare ce caut acolo... mare nostalgie :-)))
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  8. MAria, nu nu era graba. Doar ca mi s-a parut mie ca are dintii din fata un pic strambi si am zis ca poate e momentuls aiau taurul de coarne. Daca nu ar fi fost de acord cu bautul din cana, nu insistam..ca vreau sa bea lapte inca.

    Simona: noi am mai incercat o data, acu vreo 6 luni parca. Ii luasem o cana speciala, draguta...dar n-a mers. Lua doua guri si gata. Asa ca am lasat-o cu bibele. Dar acum a ales ea cana (care e cam uratica de fapt:D) si bea incantata din ea:D.
    Si eu zic ca cel mai bine si mai simplu e sa urmezi ritmul copilului. Cand e el gata sa renunte la ceva, atunci e momentul. Orice lucru fortat, e dificil si pana la urma nedrept si fata de pitic.
    Ooff..hainutele. Si eu mai bag cate un ochi la raionul de bebe cand ma duc prin magazine:d. Ma uit la hainutele de peste 2 ani..si apoi ocolesc spre 0-2:d..Pupam si noi

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum arata inaltatorul pentru scaun? Daca s-ar putea sa-mi dai un link ceva, iti multumesc foarte mult! Va citesc cu mare drag, Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  10. Lavinia, eu l-am comadnat pe asta
    http://www.mothercare.com/Baby-Polar-Gear-Booster-Seat/dp/B0030G8CJC?ie=UTF8&ref=sr_1_4&nodeId=42764041&sr=1-4&qid=1328009891&pf_rd_r=0JRX1M81TCDNQPR8EC4A&pf_rd_m=A2LBKNDJ2KZUGQ&pf_rd_t=301&pf_rd_i=0&pf_rd_p=231490887&pf_rd_s=center-7

    Mothecare nu livreaza in romania, dar exista un nene care aduce produse de acolo. A comandat o prietena pentru mai multe persoane la el,dar poti face si o comanda individuala. Tipul e testat, serios, si livreaza repede.

    http://andreibabyfashion.shopmania.biz/info/comenzi-site-uri-anglia

    ca sa ai un exemplu: eu am luat produse de cca 110 lei si am platit in total lu nenea ala 145

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu placere:). Eu comand multe chestii online pentru ca nu am timp de cautat in magazine:d

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo