de sub zapada

cam asa ne-am simtit weekendul plus luni. Am fugit din nou la casuta din Predeal, pe care am gasit-o ingropata in nameti, asa ca ne-am croit poteca pana la ea. In curte nu te puteai misca, decat daca aveai eventual picioare de 2 metri. Altfel, fiecare pas insemna ca te scufundai pana la fund. Iar Andreea cu totul:))
A fost superb. Ninsoare ca'n povesti, alternata cu viscol si o raza mica de soare la plecare. Vreme de vin fiert, de ceai fierbinte la baza partiei, de sanius, fund ud si caciula cu turturi.
Matza s-a distrat, a alergat, a urcat dealul singura, a coborat cu sania. A facut castele din zapada. A reparat niste oameni de zapada gasiti pe acolo. A dat nuci la veveritele flamande. S-a jucat prin toata casa. A mancat la restaurant. A dormit tun.
Noi la fel.
Mai mergem ca ne place tare.


Intre timp am decis ca in primavara sa punem 2-3 pomi fructiferi prin curte, pe langa zmeura, coacaze si corcoduse. Daca aveti idee ce ar merge intr-o zona de munte, asteptam idei:)

POZE  multicele pe aici

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...