Despre batranete, la 2 ani

"mami, bunicu e batran".
Ma uit la ea, ma uit la dan..De unde ii vin astea? Asa, brusc..la masa..
"Da, mami, e batran. Asa sunt bunicii", respir incet..poate nu mai urmeaza nimic...
"da de ce a imbatranit?"
Ya, right, ce sanse erau sa se termine acolo?..
"Pai asa se intampla cu toti oamenii. Intai suntem bebelusi, apoi crestem si devenim copii, apoi mari, ca mami si tati, apoi batrani, ca bunicii". Respir si mai incet....Mestec cu capul in farfurie...
Andreea mai ia o gura de sandvis, mesteca tacuta, apoi il ia pe Pisi in brate si ii explica: "Si bebelusii imbatranesc. Ai inteles?"...
Ma uit la ea, ma uit la Dan...liniste...
Pfooaa, am trecut razant pe langa intrebarea "si dupa ce imbatranesc ce se intampla?"...
Next time

Comentarii

  1. As vrea sa cred ca intineresc la loc si sunt intr-un loc unde sunt fericiti:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare nu mai scapi, garantat. Deci, ce fac batranii? Eu zic ca merg sa joace o tabla sau un sah cu Doamne-Doamne ;-)
    E o scumpa Andreea, cam perspicace pentru varsta ei daca ma intrebi pe mine (ca sunt in cunostinta de cauza) :-)))
    Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu imi imaginez ca sunt cumva toti intr-o gradina si stau la taclale, mai iau o gura de vin, mai rad, se mai uita la noi c prostii facem...Asa vreau sa ii vad. Veseli

    Simona, da, e perspicace si ne loveste cu intrebarile astea in cele mai banale momente. Aseara mi-a cerut icoanele din casa sa se uite mai bine la ele. Si a inceput iar: ca unde stau ingerii, unde sta Doamne Doamne, cine e bebe, de ce bebe (Isus) e in picioarele goale, etc...E clar ca nu mai merge cu ocolitul. Trebuie sa ma gandesc cum ii spun povestea:).
    Si da, am remarcat ca ai aceleasi "probleme" cu Mica:)). Bai si n-ua inca 3 ani...

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuu, am incurcat-o. E clar ca trebuie sa avem toate explicatiile pregatite.

    RăspundețiȘtergere
  5. creste fata, creste. si chiar ca e precoce!
    succes pentru data/datile viitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aoleu, ce repede a intrebat! A intrebat si la noi, ce-i drept, dar s-a multumit cand i-am spus ca bunica batrana (din povestea Albei ca Zapada spusa de Printzul Consort, ca eu, una, as fi scos din peisaj cuvantul batrana) este asa pentru ca a trait multi, multi ani.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo