inceput de an mucos

Trebuia sa imi dau seama ca daca termini anul cu boli, asa il si incepi. Eventuala pauza de dinainte de Revelion e doar asa, de pacaleala. Sa zici ca ai scapat. Nu, n-ai scapat.
Caci abia respiram bucurosi ca am scapat de rosu in gat doar dupa 3 zile de febra, ca matza s-a apucat sa tuseasca. Si nu asa oricum, ci urat, repetat, in valuri succesive, datatoare de lacrimi si voma. Superb, ce sa zic.
Dupa 2 nopti nedormite si una semi-dormita incepem parca sa vedem luminita. Dimineata parca tusea mai rar, parca nici cantitatea de muci nu mai era aceeasi. La naiba, paote reusim sa mergem totusi duminica la balet, fara riscul de a fi un fundal sonor nedorit la Spargatorul de Nuci.
Tratamentul e cel clasic, aerosoli, sirop (humex si prospan) si Tantum Verde, plus apa de mare pentru nas.
In rest, ceai mult, cate o gura dupa fiecare runda de tuse. Si cate 2 lingurite de sirop de ridiche neagra, o chestie hidoasa dupa parerea mea, pe care Andreea o ia doar daca o iau si eu si ne strambam impreuna.
Acu eu zic asa, daca am terminat anul cu amigdalita si l-am inceput cu traheita, putem solicita o pauza in urmatoarele luni? Macar asa, vreo 3-4:d

Comentarii

  1. :(( gata, lasa ca le-ati bifat acum, urmeaza deci niste luni linistite.
    insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa zic si eu KAmelia:). Multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare rau ca nu sunteti ok si daca imi aduc bine aminte parca si anul trecut de sarbatori ati trecut prin aceleasi peripetii :(
    in acest moment tooooti picii pe care ii stiu sufera de acelasi virus, inclusiv al meu care zic eu ca e pe calea cea buna!noi acum mai luam sirop de tuse grintuss si ceai tot de la ei!
    siropul de ridiche neagra l-ai cumparat de undeva sau l-ai facut tu? ce gust are?
    multa sanatate si sa ajungeti sa spargeti nuci sambata, la opera ;)
    pupici
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra, stiu ca toti bolanzesc, e generala treaba. Si anu trecut tot asa am fost, cu bronsita dupa noi. Daar, dupaaa, a fost liniste si pace. Ceea ce imi doresc si in 2012:))
    Sirop de ridiche am luat de la farmacia de langa Piata Norilor, beladona parca. E gata facut. Oribil la gust.
    Sanatate si voua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, da cunoastem.:( Sanatate!
    Noi am terminat anul cu bronsita, l-am incept la fel...am scapat de tuse/bronsita dupa vreo 10 zile...dupa 5 zile nu se vedea niciun semn bun, ba tusea mai rau, de nopti nu mai spun, cu treziri in plansete din cauza acceselor de tuse...asa ca am facut cate doua ture de aerosoli dimineata si seara- cu Ventolin, apoi Flixotide la 15 minute. La noi siropul a fost Sinecod, Prospan dupa ce s-a mai calmat tusea.
    Sper ca voi saa scapati mai repede si sa va ocoleasca bolile tot anul apoi!

    RăspundețiȘtergere
  6. :( imi pare rau... daca va consolaza cu ceva, sa stiti ca noi muciosim in 4! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina, deci 10 zile a? Ca Andreea tuseste de 3 zile si pe bune daca vad vreo ameliorare majora..
    MAi astept.

    GAbi, nasol rau si la voi:). Sanatate tuturor!

    Si sa nu mai avem parte de boli prea curand. Pupici piticilor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sanatate multa si recuperare rapida! Sa fie prima si ultima problema de sanatate pe anu asta! :)
    Va imbratisam si LA MUUUULTI ANI ptr cea care azi ar trebui strigata Ioana! :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumiiiim!. A primit o prajiturica cu lumanare:). A suflat si acu asteapta Mosu:)). Nush ce ameteala e in capul ei...ii tot explic ca Mosu a plecat si nu mai vine. Ca azi e ziua ei ca o cheama si Ioana:)
    Pupici Mariucai si sanatate multa si la voi:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sanatate multa multa, sa treaca repejor!! Si la multi ani, sper ca primiti si cu intarziere, Ionucii mici si dulci!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim mult, Alina! Primim oricand:) Sanatate multa si capritelor

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo