Poveste despre o pisica

Aseara, la baita, Andreea a inceput o poveste. Nu mi-o spunea neaparat mie, cat zanei si bobocului de ratza cu care face baie mai nou. Povestea era asa:
"Era o pisica. Si, a mers pe strada. Si a lovit-o o masinaaaa si a facut bubaaa. Era muiata. Si, au venit niste oameni si au luat-o si au dus-o la gunoi. (cu variatia, la canal, la urmatoarea relatare)"...
Eu normal, masca. Ha? Stai. Ce-i cu pisica?
"E muiaataaa!"
Chiar daca involuntar gandul mi-a zburat la prostii (defect de adult ce sa faci...), mi-am dat seama ca ea vroia sa zica altceva. Si ca cineva ii povestise cumva toata tarasenia.
"Ce e aia muiata, mami? Era uda?"
"Nuuu...muiataa. A lovit-o masina".
Ah, fisa a facut ding si m-am prins.
"Era moarta? "
"Daaa...moata. Muiataaa"
Azi am descoperit ca pe strada cu gradi e intr-adevar o pisica moarta aruncata intr-un colt..pe o gura de canal. E acolo de cateva zile cica.
Asa ca azi l-am rugat pe bunicu sa ocoleasca locul si sa lase povestile despre moartea pisicilor pentru mai tarziu...

Comentarii

  1. uf, mititica, imi pare rau, sper sa nu o fi impresionat prea tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu, ea e ok. Adica nu intelege exact ce e cu moartea, probabil crede ca pisica are buba si o sa treaca...Dar nu mi-a placut ca discutia a venit acum si ca finalul pisicii era la gunoi. Eu as fi pus altfel problema. dar asta e..nu suntem noi mereu cu ea...

    RăspundețiȘtergere
  3. anca se uita la Alba ca zapada! E primul loc in care afla de moarte, doar ca nu intelege ce e. Zice ca nenea rau nu poate sa o omoare pe zapada. Bine ca nu intelege exact, intelege ca totusi alearga de frica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uof, si mie imi pare rau pentru scena aceasta, sa mai spun ceva despre cum se curata strazile Bucurestiului......

    RăspundețiȘtergere
  5. Cris, si Andreea s-a uitat la Alba ca Zapada, dar ea intelegea ca Printesa adoarme si apoi se trezeste. Pe mine nu ma deranjeaza neaparat ca s-a intalnit cu ideea de moarte. E inevitabil pana la urma. Asa cum e si cu boala. Dar as fi preferat sa fie intr-o alta prezentare. Ei de exemplu i se pare amuzant acum ca pisica "muiata" ajunge la gunoi..ca nu pricepe ce e aia moarta sau ce ar trebui sa se intample cu animalele care mor, etc.

    The way I am: da, asta e. Mizerie, mortaciuni, kk la tot pasu..asta e

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mei inca nu pricep niciunul ideea de moarte. Pentru ca nu s-au lovit de ea inca. Animale moarte pe strada se vad extrem de rar (sunt unii saracii care cu asta se ocupa, culeg roadkill cat mai repede sa nu se imputa pe drumuri sau sa genereze accidente), amandoi erau prea mici sa o mai tina minte pe maica-mea (adica Robbie o stie din poze pe "buni Luci" dar nu ma intreaba unde e si de ce n-o mai vedem, n-au avut o relatie foarte stransa) iar la televizor nu prea se trateaza subiectul. Probabil cand va veni vremea, o sa trebuiasca sa le explic cum mi s-a explicat mie cand eram mica, sa nu ma socheze sau ceva mi-au explicat cum e de fapt o transformare, cand se merge in rai si se ajunge la Doamne-Doamne. Prefer varianta cu raiul decat cea cu lada de gunoi, si imi pare rau ca Andreea a trebuit sa primeasca cealalta varianta asa, pe nepusa masa. Copiii oricum sunt foarte persipcaci si intuiesc multe, dar daca reusim sa-i invatam respectul pentru suflet si corp impreuna si separat, ar trebui sa nu genereze multe traume... Pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. da Simona, exact asta vreau si eu! uf, ca bine le zici:d.
      Respect. Ideea ca a murit, dar nu ajunge la gunoi, ci in alta parte. E un concept destul de greu de explicat la 2 ani si un pic...
      Mie imi pare doar rau ca tata nu a fost pe faza sa evite povestea cu gunoiul..Eh.Asta e. Cand mai vine vorba o sa incerc sa indrept putin imaginea.

      Ștergere
  7. of, si eu am ascultat o poveste cam la fel de la fi-miu care se pare ca a vazut undeva in parc un... soricel mort. Si nici n-am priceput din prima ca de fapt era vorba despre unul mort. Dar nici el nu parea afectat si nici n-a vrut explicatii suplimentare.

    RăspundețiȘtergere
  8. of, si eu am ascultat o poveste cam la fel de la fi-miu care se pare ca a vazut undeva in parc un... soricel mort. Si nici n-am priceput din prima ca de fapt era vorba despre unul mort. Dar nici el nu parea afectat si nici n-a vrut explicatii suplimentare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo