Despre vise si Mos Craciun

Eu si Andreea avem mai nou un ritual dimineata, la trezire. Ma duc la ea, dau patura din geam jos, sa vada ca e dimineata, si ma cuibaresc langa ghemotocul de sub pilota, sa mai stam un pic la cald, la o vorba. Si ne povestim visele.
-Ce-ai visat, mami?
-Am visat inghetata, roz, si ca era cald
-Era vara? si eu am visat vara si inghetata roz. Si erau fluturasi si ii prindeam pe toti
-Nuuu matzule, nu prindem fluturasi ca le stricam aripioarele. Doar ne uitam la ei
-Si ei se aseaza pe nas
-Si pe par
-Si pe degete. Pe degete, insista Andreea vazand ca nu aprob imediat ideea.
-Bine, si pe degete
-Dar tati ce a visat?
-Pai nu stiu. Hai sa-l intrebam
Si sare grabita din pat si fuge la bucatarie, tipand nerabdatoare pana acolo "Taaatiiii, ce ai visaaat?"



Pe drumul spre gradi, escaland nameti, pasind incet pe gheata, cazand intr-o parte, in alta, inaintand printre masini, poteci minuscule si pungi de gunoaie in asteptare, ma anunta ca s-a saturat de iarna: "Gata, sa vina primavara!"
-Da, mami, sa fie flori si fluturasi si iarba verde
-Daaa, si sa iesim afara in rochita si sandale si punem agrafe in par sa stea asa, zice matza aratand cu mana coafura dorita.
-Stii ce o sa fac? Ii scriu Mosului o scrisoare si il rog sa ia zapada de la noi si sa o duca la el acasa
-Acolo departe departe? Unde sunt ursii polari?
-Da, acolo. Unde sta si Mos Craciun.
E de acord cu ideea mea. Neaparat trebuie sa-l rugam pe Mos sa ne scape de nameti.
La gradi suntem intampinate de Carmen, educatoarea Andreei. Matza o pune repede la curent cu planul nostru; Sa-i scriem Mosului sa ia zapada la el acasa.
- Daaa, lasa ca-l certam noi pe Mos ca ne-a trimis atata zapada, propune Carmen in timp ce scoate una din gehtele matzei.
-Nuuuu, nu-l certam pe Mos!, se sperie Andreea, gandindu-se probabil ca un Mos certat nu o sa mai fie asa darnic cu cadourile...
-Nu-l certam, incerc eu sa rezolv dilema. Il rugam, dar insistent.
Problem solved:D.

Comentarii

  1. Oh, da, puneti o vorba si din partea noastra- a mea, dar mai ales a lui Costin- sa ia zapada de aici!:)
    Deja mi-e lehamite sa-l tot imbrac zilnic cu salopeta, manusi, bocanci& co, eu la fel, si iesiti afara sa nu vrea decat in brate, cu maraieli continue pana intram. Programul nostru afara s-a scurtat, respectiv s-a rarit foarte mult, din motive de fobie fata de zapada la Costin:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, imbracatul a inceput sa ma dispere si pe mine. Andreea nu protesteaza prea mult, doar ca in fiecare zi punem aceleasi lucruri:d.

      Ștergere
  2. P.S.: Cred ca momentele mami-fetita de dimineata sunt tare dulci si de pastrat ca amintire peste ani.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt foarte frumoase:).
      Doar ca n-am povestit scena anterioara lor. In care eu dorm la caldurica si dansa incepe sa strige istericos maaamiiiii, mult prea devreme pentru gustul meu:d.

      Ștergere
  3. Adorabila Andreea. Scriem si noi Mosului cu aceasta doleanta daca vreti sau macar eu ca piticul inca pare incintat :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. kamelia, cu cat mai multe scrisori, cu atat mai rapid efectul, zic eu:).
      SI Andreea e incantata de zapada, de jucat cu ea. Dar drumul pana la gradi e tare obositor...acolo nu mai e fan deloc

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo