Fara voce

Asa sunt eu de azi dupa-amiaza. Dimineata aveam voce, dar ma jena un pic gatul..Dupa pranz am inceput sa am o voce ragusita, iar acum sunt muta. Nu ma doare nimic, nu curge nasul. Dar ca sa scot un sunet, harsait si greu de auzit, trebuie sa faca eforturi uriase, sa-mi incordez fiecare bucatica de laringe, faringe, amigdala si ce o mai fi prin zona aia unde sunt corzile vocale. Care s-au stricat:d.
Nu e prima data. Mi se intampla cam de 2-3 ori pe an si trece in 2 zile cu ceai, miere si mutenie. Ideal ar fi sa nu vorbesc. Dar pot? Nu? Ca Andreea ma intreaba sute de intrebari in cinci minute, ma pune sa-i citesc, sa-i povestesc de ce vorbesc asa, ma suna mama, ii explic cu o voce de film de groaza ca sunt bine, doar n-am voce. Inchid, suna tata. Iar, sunt bine, nu am voce..ideea ar fi sa nu vorbesc...nu, nu vreau medicamente ca am, nici aerosoli, am si d=aia...vreau doar sa nu vorbesc o zi.
Deci nu pot suna si nu mai raspund nici la telefon zilele astea.
Sunt doar pe mes si mail:d. Integrata complet in online.

PS: la noi in casa temperatura a scazut la 20C, cu 19 pe hol:)). In curand scot manusile

Comentarii

  1. multa sanatate! si caldura in casa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. sanatate si revenire rapida a vocei!
    da' ce s-a intamplat cu caldura la voi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult! Azi am inceput sa am voce, bine..nu chiar a mea:d. E ca dintr-un film cu monstri, dar macar pot articula cuvinte.
    Caldura avem teoretic in casa,caloriferele sunt fierbinti,dar peretii bocna si pe la geamurile noastre termopan bate vantul. Deci izolare zero. De aia e frig.
    Asteptam soarele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, nasol! Noi ne-am izolat peretii pe interior fix inainte sa se nasca Costin si anul asta in toamna ne-au izolat si blocul pe exterior. A trebuit sa suportam bormasini la greu de eram in pragul unei crize de nervi, mai ales ca se intampla parca totul mai cu spor in timpul somnului de pranz al lui Costin, dar a meritat.
      Ma bucr ca esti pe drumul cel bun cu vocea!:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo