Franturi in asteptarea primaverii

Aseara a nins. Usor, fulguit, dar tot zapada se cheama.Acum e soare, cer albastru senin, nori albi pufosi.. Deci. Vine? Sau nu vine? Primavara...

De ieri sunt iar racita. Am pierdut sirul in iarna asta. Niciodata n-am fost asa mucoasa ca in ultimele 3-4 luni..De fapt am impresia ca toata iarna am avut muci. Ca perioadele fara au fost nesemnificative. Nu ma doare nimic, nu am febra. Dar nu pot lasa servetelul din mana si nasul meu seamana tot mai mult cu un glob rosu.

De 3-4 nopti matza nu se mai trezeste decat cel mult o data. Ma striga, o invelesc, dau pupic si se culca la loc. Pana spre 7 juma...Nu ma entuziasmez, am mai trecut prin bine d-asta si cand ne obisnuisem a venit raul:)). Asa ca iau fiecare noapte asa cum e si nu ma mai astept la nimic...

Aseara Andreea si-a scos toate jucariile din dulap si le-a insirat pe pat. papusi, carticele, creioane, hartii, cuburi, cercuri, patrate, animale de plastic, tabla de desenat, puzzleurile..tot. Claie peste gramada. De cum am intrat in casa m-a strigat
-Mami, nu pot veni. Am bagaj mare.
Ma duc la ea in camera si descopar dezastrul. Bunicul privea de pe margine.
-Urca in masina! Plecam in concediu
Ma asez intr-un colt, evaluand cam cat imi va trebui ca sa strang toate alea inainte de cina
-Nu acolo! Aici (zice dansa aratand spre covor). Acolo esti pe strada!
Dooh, logic, covorul e masina, parchetul e strada..unde mi-a fost mintea.
-Mami, dar nu putem lua tot bagajul asta in concediu. N-are loc in masina, arunc eu momeala.. .Ce frumos ar fi sa ma aprobe si sa le puna la loc in dulap...
-Ba daaa..trebuie toate, am nevoie de ele.
N-a mers. Trebuie sa mai lucrez la partea asta pana cand chiar plecam in concediu si facem bagaje..

Maine mergem la oftalmolog sa facem un control. Teoretic de rutina. Practic trebuie sa ne lamurit ce e cu ochisorul stang, care ne priveste de multe ori stramb...

Ieri ne-a venit paturica vesela. Am incercat sa aman folosirea ei pentru ca mi se pare cam subtire, dar n-a fost chip. Asa ca pilota a ajuns in dulap si paturica cu animale colorate pe pat...

Comentarii

  1. Ce paturica frumoasa!:)
    Pe mine m-a apucat panica ieri cand am vazut ca ninge, chiar si asa usor. Mai ca imi venea sa plang, abia incepusem sa simt o raza de speranta vis-a-vis de iesirile noastre de cand cu soarele si topirea zapezii.
    Sanatate!
    P.S.: Nici Costin nu se mai trezeste deloc, pana pe la 7.00, de vreo 3 nopti...o fi ceva in aer!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai, nu stiu ce e in aer, dar sper sa ramana acolo:))

      Ștergere
  2. cred ca vrea sa plecati in concediu ;)
    si mie imi place paturica de nu mai pot.
    sanatate si sa povestiti cum a fost la oftalmolog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai i-am povestit eu ca vine vara si mergem la mare si apoi vine toamna si mergem la roma:)). Acu face bagaje de cate ori isi aduce aminte...
      Multumesc pentru urari.
      Revin cu povesti dupa doctoru de ochi:d

      Ștergere
    2. roma? ce frumos! noi am fugit anul trecut citeva zile insa n-am fost destul de curajosi sa il luam si pe pitic.:)

      Ștergere
    3. pai nici noi n-am mers cu ea in orase pana acum. Doar munte si mare:D. dar o sa facem o incercare ca e maricica acum, pluuus avem ajutaore. ca merg doua perechi de bunici, plus matusica si prietenu:d...Gasca mare

      Ștergere
  3. avem si noi una cam asa, nu foarte groasa, dar oricum se dezveleste nu o vrea pe ea. deci groasa subtire nu conteaza, oricum are aceeasi soarta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asta cam asa e...Desi cand au fost zilele alea cu ger si viscol se cam racorise bine in casa si statea infofolita:d

      Ștergere
  4. eu nu am solutie pentru chestia asta. o mai infasor eu intr-o patura pufoasa mare, dar cand o simte urla sa i-o iau de pe ea. astept sa mai cresca sa inteleaga ca e bine cu patura pe ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai eu cand se racise in casa ii puneam si maieu pe sub pijama, just in case. TOcmai pentru ca nu eram sigura ca sta invelita toata noaptea. Totusi, cand ma striga pentru pishu sau alte bazaconii avea patura pe ea...
      Nu cred ca exista solutii. Eu ma bazez pe inteligenta lor:)). Daca ti-e frig, lasi patura pe tine,nu?

      Ștergere
  5. da, clar. pai si eu ii dau body si bluzita. e anca nu prea se trezeste, ma mai duc eu la verificare si mai arunc patura pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si baietelul meu, acum de 19 luni, are uneori o privire cam "crucise", mai ales daca il strigi si intoarce privirea rapid.Am fost cu el la un cabinet pe Polona cand avea vreo 10 luni si ne-au zis ca e un "fals strabism", n-am inteles prea bine motivele, ceva legat de fizionomie, dar ca ochisorii sunt perfect sanatosi.Va doresc succes, poate scrii ce v-a spus voua, si eu ma gandeaam sa mai cer o opinie, poate si la un alt medic.Lavinia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Lavinia:) deocamdata suntem bine. Revenim peste 6 luni

      Ștergere
  7. chiar ca vesela! :) Sa o folositi sanatoase, ca placerea inteleg ca deja exista. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim:). Am ajuns la un compromis. Punem pilota mai groasa si pe picioare sta paturica noua:D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo