La doctorul de ochi

Dimineata ne-am dus cu matza la doamna doctor de ochi. Asa i-am explicat..Ca mergem sa masoare ochisorii, sa scrie pe foaie ce culoare au si sa se joace cu ea niste joculete cu animale. Asta pentru ca mie mi se tot parea ca se uita stramb cu un ochi, lucru confirmat si de niste poze si de niste alti oameni.
Deci ne-am dus la clinica Oftapro, pe langa parcul Carol.
Andreea a fost super haioasa si cooperanta. S-a uitat la tot felul de aparate, a enumerat animalele de pe perete, mai mici, mai mari, a fost foarte mandra sa poarte "ochelarii magici cu fluturasi" si ochelarii si mai magici care vad 3D :D
A primit si "picaturi de la zana", de doua ori si a studiat din nou animalele şi diferite forme de pe ecran.
Adevarul e ca si doamna doctor (Adina Grigorescu) a fost foarte draguta si a vrajit-o:). Asa ca Andreea o tot intreba "si acum ce mai facem? dar acum ce mai facem?", dupa fiecare test depasit.
Pentru ca am avut un pic de asteptat  matza s-a jucat cu papusele si alte zdranganele, asa ca timpul a trecut mai incet pentru noi decat pentru ea.
Concluzia este ca e bine in acest moment. N-are strabism. E o iluzie data de conformatia fetei si de faptul ca are baza nasului un pic mai lata :p.
Totusi are o diferenta de dioptrii intre cei doi ochi, probleme putand aparea la stangul, acelasi pe care il banuiam eu de strabism.
Asa ca ne-a sfatuit sa ne revedem peste 6 luni, nu la 1 an cum se recomanda controlul de obicei. Si in timpul asta sa mai testam daca privita fix din fata ochisorul sta drept sau nu.
Oricum ideea e ca si daca exista o problema ea poate fi remediata mai usor la 3 ani decat mai tarziu.


Comentarii

  1. ce fetita cooperanta!
    Bravo ca sunteti bine! (si noua ne-au zis ceva tot cu baza nasului lata si ochii oblici care dau senzatie de strabism :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ne-a explicat ca daca ni se pare ca se uita stramb dintr-o parte nu conteaza. e iluzie. daca stand fix in fata ei si ea uitandu-se fix in fata, un ochi se duce in balarii..acolo e strabism.
      A fost in toane super bune azi:)
      Ba chiar ma enervase o mama acra de pe acolo, ca Andreea ii tot arata o papusa, "ca uite ce par lung are", si pe tanti o durea gura sa raspunda ceva...

      Ștergere
  2. Ma bucur ca sunteti bine!:)
    Eu am strabism si m-au enervat si obosit la culme toate exercitiile pe care a fgost nevoita sa le fac cand eram mica, plus ochelarii.:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :(, l-ai depistat de mica mica inteleg..da, e greu banuiesc
      Sper sa fie ok si peste 6 luni, dar daca o fi nevoie de ochelari pentru vreo corectare ceva, asta e. Punem si ochelari. mai bine acum decat mai incolo

      Ștergere
  3. Bravo! E bine de retinut numele si clinica. Noi am fost cu chiti la medlife, foarte fain, atata doar ca nu a fost innebunita dupa atropina ( cred si eu, senzatia nu e chiar cea mai placuta sa ai pupilele dilatate ca o pisica in bezna) si noua ne-a zis de o usoara dioptrie, ceva de 0,25 insa nu este nici o scofala, ca de fapt pe aia o are toata lumea aproape. Ce vroiam eu sa iti zic este ca si la ea, si la david, piramida nazala a gost ca si inexistenta si de multe ori si noi aveam impresia ca ii mai fuge un ochi, motiv de lungi dispute cu bunicii ca nu facem nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da, pai si noua tot de la nas ni se trage. ca cica are baza lata si cand se uita intr-o parte ti se pare ca fuge ochiu ciudat:).
      Noi am mai fost pe la un an juma la clinica Infosan. Si acolo e ok pentru copii.
      La atropina nici Andreea nu s-a bucurat, dar totusi a fsot intelegatoare...

      Ștergere
  4. smaranda n-a stat la picaturi......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a mea initial nu s=a prins ce se intampla, ca asistenta i-a zis ca spalam un pic ochii...A doua oara a marait un pic, dar a stat. Ne amuzam apoi ce pupile uriase avea:d

      Ștergere
  5. si eu am avut acelasi stres la Maria, de am ajuns cu ea la Infosan :))) si tot iluzie optica e. O sa repetam consultul dupa mai spre trei ani ai ei, in speranta ca va fi mai cooperanta...

    Oricum, ma bucur tare ca ati scapat, cel putin pentru moment, de ochelari... ar fi pacat sa ascunda ochisorii aia superbi in spatele unei lentile. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nu cred ca va fi cazul de ochelari. Adica doctorita era destul de calma. A zis totusi sa ne vedem, just in case..

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo