Lumea lui Momo

Astazi aveam in plan un atelier la MTR, dar matza s-a trezit cam prost dispusa, pentru ca o durea burtica. Asa ca nu ne-am miscat destul de repede. In schimb, am descoperit pe net ca tot astazi era ziua portilor deschise la Lumea lui Momo, de la ora 11. Si ne-am dus.
Lumea lui Momo ocupa o casa mare, foarte colorata si vesela, plina de pernute, scaune pictate, pereti decorati haios, undeva pe langa Cismigiu. Acolo se intampla tot felul de ateliere, de pictura, olarit, cusut, muzica, etc. , pentru copii mai mici sau mai mari.
Ce a facut Andreea intr-o ora jumate? A pictat, a modelat in lut, a colorat omuletul creat de ea si s-a jucat cu instrumente muzicale. In zona misunau copii de la un an si cateva luni pana la 3-4-5 ani, asa..ochiometric.
Ce a facut mama in timpul asta? Si-a facut o geanta:). De fapt am pictat o geanta din panza. Mie imi place ce a iesit. Si Andreei, care a decis ca "opera" va sta la ea in camera.
Iar tati a fost desemnat fotograful oficial al evenimentului:D.
 
Noua ne-a placut, incercam sa mai mergem:)

Comentarii

  1. pare simpatic. chiar aveam nevoie de un review inainte sa ne inscriem la vreunul din atelierele despre care am citit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai noua ni s-a parut interesant. Daca e vreun atelier in weekend am mai merge

      Ștergere
  2. ah, noi am fost la teatru la mtr. cum e cu lumea lui momo, poti merge oricand? ca eu recunosc, n-am inteles sistemul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai si noi am fost la teatru la mtr :) dar cred ca voi ati fost mai harnice, de la 10h...

      Ștergere
    2. sincer, nici eu n-am inteles sistemul. Am intrebat cand au atelierele si o tipa mi-a zis ca depinde de interes, ca daca se aduna 2-3 copii ele fac atelierul...Asa ca cel mai bine e sa alegi ce atelier te-ar interesa si sa le intrebi cand are loc de fapt:)).
      Am vazut ca sunt totusi unele trecute pe site si mai dau niste info si pe facebook

      Ștergere
    3. au afisat pe blogul lor programul atelierelor pt luna februarie! Sambata de la 11, stiu sigur ca e muzica ! :) Ca eu de asta am intrebat.
      intrarea e 45 iar abonamentul de 4 sedinte 160 de lei

      Ștergere
    4. ah, super:). ne-am baga si noi la asta...

      Ștergere
  3. Ia te uita, suntem si noi (adultii) undeva pe fundal!:) Am vrut sa va rog sa-l prindeti si pe Costin in una-doua poze, ca noi ne-am uitat aparatul acasa, dar initial mi s-a parut sa nu fiu deplasata, apoi n-am mai apucat, cu al meu pici in miscare mereu.
    Si mie mi-au placut culorile din casa, e totul asa vesel, primitor. Dar noi cred ca mai asteptam un pic pentru ateliere, al meu nici la instrumente -care l-au atras cel mai mult (asta pe langa covorul cu dungi din hol:))))- nu are cine stie ce stare, de altceva nici nu mai zic.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e mic Costin inca si nu are rabdare acum sa stea si sa faca ceva. El trebuie sa misune:d. O sa treaca si etapa asta. Trebuia sa-mi spui de poze:(. Ca Dan a facut destul de multe ieri. Ma mai uit o data sa vad daca va gasesc pe undeva si trimit

      Ștergere
  4. doamnelor, eu recunosc ca nici din calendarul de pe site n-am inteles.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ca m-am lamurit. oarecum. avea dan niste foi de la una din tipele de acolo, dar nu mi-o daduse.
      Sambata este atelier de pictura si creativitate, pentru 2-4 ani, de la ora 11.00. Costa 40 de lei, cam o ora, sau 150 lei 4 sedinte.
      Si tot sambata, de la 12.00, e atelier de creativitate muzicala, dans liber si explorarea intrumentelor, de la ora 12.00. Costa 45 de lei sedinta.
      Inscrieri la lumealuimomo@gmail.com

      Ștergere
  5. he he...Viorica este una din educatoarele Ioanei de la gradinita! Poate ne vedem odata pe la Momo..incercam sa ajungem intr-un viitor apropiat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da , stiu, e la waldorf:). E super draguta, imi place de ea. Noi am fost si sambata trecuta acolo. Si mai mergem, ca matzei ii place. Poate ne sincronizam o data

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo