Scaunul de fetita

Ieri am mai scos din peisaj o imagine care ne-a insotit bebelusia. Dupa suzi, carucior, pampers, patut si biberon, ieri a plecat din bucatarie scaunul de masa.
Pentru ca era jerpelit. Pentru ca e mare si ocupa loc. Pentru ca Andreea se ridica in picioare si topaia in el, asa ca bietul scaun se balanganea in toate partile. Pentru ca ma saturasem sa curat husa plina de firimituri si mancare.
Pentru ca am gasit alta varianta:D
Matza l-a adoptat imediat si a acceptat ca scaunul ei de bebe sa plece la un bebelusi care nu are unde sa manance:p. (inca il cautam,....deci daca stiti pe cineva care are nevoie de un scaun chicco, cu o husa care trebuie lipita cumva...).
Tot ieri am convins-o sa bea laptele cu paiul asa a operatiunea si-a mai scurtat din durata. Un pic:D

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...