1 Martie

Ieri a fost 1. Primul 1 martie la gradi:).
Matza a primit primul ei martisor de la un baiat..Pe baiat il cheama Bogdan si e prietenul ei. Cu el danseaza la orele de muzica populara, deci e treaba serioasa...
A primit si o cordeluta roz...Acasa a ajuns cu una mov. Din poze inteleg ca a facut schimb cu alta fetita...Sofia mica, tot prietena ei...
 
 
Aseara incepuse sa fredoneze "e ziua ta mamicooo..." si asa m-am prins ce ne pregatesc pentru serbarea de 8 Martie. Am cantat cantecul cu ea odata, sa vad daca il stie. Il stie..nu mai insist...e surpriza lor...
Ieri pe drum a inceput sa cante "Am cravata mea, sunt pionier", spre maxima mirare a bunicului si amuzamentul trecatorilor..Eu am invatat-o:D. Sunt foarte mandra de mine...Atat cantec am retinut din toata scoala, buna mostenire pentru fii-mea..
Miroase a primavara, e clar acum.
Maine plecam la munte, asa ca sa ne luam la revedere de la iarna:)

Comentarii

  1. Si eu tot p-ala cu cravata de pionier mi-l amintesc din scoala!:)))
    Distractie placuta la munte! Si luati zapada cu voi! Toata, da?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna mamicuto , cati ani ai ? Se poate sa-mi spui :D. de ai [rins acele vremuri de pioner:D

    RăspundețiȘtergere
  3. :) deja primeste martisoare de la baieti.... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, stai ca acu te trezesti si cu Maria:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo