De prin weekend

Ce mai facuram noi prin weekend...
Pai am iesit in parc, mult, cu pofta. Imi venea sa mananc soarele. As fi mancat macar o inghetata, dar iar am gatul prastie si tusesc ca un magar. Matza a decretat jos caciula de pe scara blocului, iar la colt am renuntat si la vesta. Polarul e destul..
-mami, nu pot alerga cu caciula..
Clar, nu se poate. Parul trebuie sa alerge si el, nu?
In sfarsit am scos trotineta din baie si am pus-o la treaba. Bine, mai fusese ea plimbata si prin casa iarna asta, dar parca afara e altceva. Nesigura la inceput, Andreea s-a reimprietenit rapid cu "neta" si apoi sa te tii.. Ma punea sa alerg dupa ea, langa ea, in fata ei, sa o prind, sa ma prinda....Am alergat ce sa fac :D.
Ne-am intalnit cu Mariuca, la aparatele de sport de pe deal. S-au catarat pe plasa, pana sus la tobogan, s-au prostit pe la aparate, s-au fugarit, pupacit, vorbit.
Ce ciudat sa vad cele doua matze vorbindu-si..avand dialoguri..discutand...Si am in cap alte zile cu soare, din alta lume parca, din alt timp, cand matzele stateau in carucior, fiecare cu gandurile ei, si noi mamicile le plimbam sporovaind de toate cele...
Am fost in Cismigiu. Lacul nu e lac..ca n-are apa inca. Se lucreaza la el ceva. Asa ca singura atractie au fost leaganele, neinteresante deja.. si plimbatul cu Ana, prietena ei cu vreun an mai mare. Si privindu-le am in minte alte zile, din alta lume, alt timp, cand eu si mamica Anei ne jucam prin parcuri....
Am fost la Lente, sa bem un suc cu prietenii. Matza, hop si ea:D. A cerut ceai, ca o lady ce este, si l-a baut cu paiul. A mancat bruschete cu unt si somon.."fa-o mica, fa-o frumos.."..Normal, nu poti manca o bruscheta urata, nu? A facut un desen pentru un caine. "E o surpriza pentru ham...Ma duc sa i-o arat".
-Cum il cheama pe catel?
-Eu i-am zis cutu-cutu..il cheama ham ham..
Dar nu conteaza, a continuat sa-l strige cutu cutu prin cafenea, mergand dupa el, atragandu-l dupa ea.
-Ai grija cutu cutu sa nu te lovesti la cap, ..l-a sfatuit ea cand ditamai potaia s-a bagat la noi sub masa.
-Vezi, e prietenul meu, a decis matza dupa ce l-a mangaiat suficient.
Zilele trecute mi-a dat seama ca se apropie ziua ei...3 ani? cand? cum? unde s-au dus?:d
Si cat de mare mi se pare. Cat de fetita. Cu propria ei personalitate. Cu preferinte. Cu idei.
"Am o idee, mami. Sa-ti zic...", da, da spune-mi. Abia astept sa aud ideile ei. Ale ei..nu ale mele.
Cand era mica eu decideam tot, eu aveam toate ideile, tot controlul. Si m-am obisnuit asa. Si inca ma surprind incercand sa o conving sa faca ce as vrea eu, ce am ales eu..
-hai sa punem bluza asta, ca se asorteaza mai bine
-nu, nu aia. vreau asta.
-dar asta nu se potriveste, arata urata cu fusta..
-nuuuu..asta vreau!!
Gusturile nu se discuta, nu? Alegerea ei e la fel de buna ca si a mea
-fa cerul aici. cu albastru.
-roz.
-albastru, ca ceru e albastru
-roz
Ok, fa cerul roz, matza:). Sau ce culoare vrei tu..Cine zice ca nu e bine? De ce sa nu desenam cerul roz? E cerul tau..fa-l cum vrei...

Comentarii

  1. exact senzatia asta am avut-o si eu: imi venea sa maninc soarele :D
    ce repede cresc copiii nostri, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa..ma uitam la pozele cu Mihu din weekend, ce mare e:).
      Ei cresc..noi crestem:D, nu?

      Ștergere
  2. :) Maria m-a pus la respect de mica... chiar daca nu am dialogat, a stiut ea sa isi faca inteleasa anumite dorinte. :) ... abia astept si dialogul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asa proteste bebelusesti am avut si eu, dar acu e mai haios, cum zice ea ca bluza aia cu dungi merge perfect cu fusta inflorata:)). Poti sa o combati?:d

      Ștergere
  3. hahaha, sa stii ca si eu m-am surprins ascultand-o vorbind cu eva, prietena ei, uluuita ca au o discutie.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, deci eu ma uit ca prostu la ele si ma crucesc...foarte frumos, dar ciudat in acelasi timp:p

      Ștergere
  4. Se vede ca-i fetita, Costin n-are nici o treaba cu ce-l imbrac!:)
    Dar sa stii ca nici el n-a mai vrut cu nici un chip caciula zilele astea.
    Iar dialogurile...sunt inca departe pentru noi.:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai Costin e mic...O sa vina si la voi dialogurile:). Mai ai rabdare un pic.
      Si cu caciula, eu zic ca gata, s-a cam dus vremea ei

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo