Despre turnuri si bluze pictate

Cam asta am facut noi duminica seara. Pe motiv ca tati si-a paradit un genunchi, deci nu merge, si mami lucreaza de pe laptop, deci nu are voie sa iasa din incinta, am tinut copilul lipit de acuarele si lut, ca sa treaca timpul mai repede.
Bine, la un moment dat a venit si bunicul si ne-a salvat...ca a luat-o la dans, activitate pe care nu o paote presta niciunu din parinti seara asta:D
Dar, sa revenim la turnuri si bluze.
Intai am pictat turnuri din lut si casute de pitici...
 Apoi, mami s-a prostit si a pictat bluze si ciorapi:d.Marea surpriza a fost sa descopar ca vopseaua e in relief (doh, scria mare pe tub 3D, dar nu m-am prins ce inseamna cand am cumparat-o:)) ) . Deci dupa ce am semi-distrus o bluza incercam sa pictez cu stampile...am zis ca, la naiba, facem totul direct din mana..Si au iesit inca 2 bluze, plus o pereche de ciorapi. Nu e arta, e la limita scoaterii copilului cu ele afara, dar sunt haioase, zic eu, si o idee buna cand ai o bluza banala si nu iti place de ea asa...
Si asta e fata bunicului cand a aflat ca domnul tatic si-a rupt al doilea menisc, dreptu, dupa ce anul trecut tocmai il reparase pe primul, la stangu:D



Comentarii

  1. ce taaaare cum v-ati personalizat hainutele! eu nu stiam de chestia aia care ati folosit-o voi, si eu ma prosteam cu markere permanente :D Deci ce este mai exact?de unde? cum se comporta la spalat? pupici multi si sanatate si recuperare rapida lui Dan!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt markere, sunt niste tuburi de vopsea (http://www.creahobbycraft.ro/produs/Vopsea_holografica_3D_albastru_navy) care se aplica direct din tub:d. Cica o lasi sa se usuce si speli materialul abia dupa minim 3 zile..cam atat.
      Am comandat si 4 tuburi de vopsea clasica, de aia de o pui cu pensula. Asta se face ca cea de pe gentile de la momo, adica se usuca, se calca si asta e:).
      Il pupam pe Dan, maine se opereaza:d

      Ștergere
  2. mai, da' creativi mai sunteti!
    ne pare rau pentru tati, recuperare rapida!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Cristina:). PArtea buna cu tati e ca nu are ce picior sa mai strice:))

      Ștergere
  3. mie imi place ce a iesit pe tricouri. mai ales pe cel gri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, cel gri de fpat e o greseala:))
      ca a fost primul maltratat si am incercat sa fac stampile pe el, dar apoi m-am prins ca la vopseaua asta 3D nu merge varianta cu stampila, ci trebuie pusa direct din tub:))
      Dar daca zici ca nu arata hidos, e bine, o sa-l folosim:D

      Ștergere
  4. auuuuu! Imi pare rau de piciorul sotului... chiar inteleg prin ce trece. Cand se opereaza?

    Sunt minunate tricourile voastre! Abia astept sa ne povestesti cum se comporta la spalat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acu se opereaza:d...
      Multumim:) si eu sunt curioasa ce fac la spalat:)

      Ștergere
  5. In mod categoric cumparam si noi vopsea din asta. Si asa toate bluzele Mariei sunt pictate cu carioca, de ea... Asa poate voi masca o parte din damage :D
    Recuperare usoara pentru tati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai nu? daca tot mazgalim, mai bine s-o facem cu folos:d. artistic:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo