Ferma animalelor si inghetata de mure

Cam asa as sintetiza eu ziua de sambata. Dimineata am intors masina spre Ferma Animalelor, primul weekend deschis pe 2012. Ne asteptam sa fie puhoi, dar a fost relativ ok pana spre ora 12 cand am luat-o noi inapoi spre casa. Raman la parerea ca e o idee foarte buna si pacat ca nu mai sunt si altii prin zona la fel. Totusi, cred ca pentru noi s-a cam terminat sezonul de vizitat ferma.
Fata de anul trecut, cand matza era super incantata sa vada animalele, acum a aratat oarece interes vag pentru strut si iepuri, care raman preferatii ei. Capritele au fost privite fugar, desi erau si pui mici si scumpi in zona, iar celelalte animale nici n-au meritat opriri din pucntul ei de vedere. 
In schimb, salteaua a fost mare hit. A topait acolo pana a transpirat. 
Inainte sa plecam am intrebat-o daca vrea o tura de ponei. Desi initial nu avusese chef nici de asta, s-a sucit dupa ce a vazut ca prietena ei Mariuca s-a plimbat:d. Asa ca am stat la o coada cam maricica, cu o donsoara deja cam maraita pe motiv de foame, cald, etc. Deja ma gandeam de ce naiba am mai luat bilet si la ponei in loc sa plecam odata acasa...Dar, odata ajuns pe cal, s-a luminat si a uitat de micile suparari anterioare....
Dupa asa o dimineata agitata, am zis sa organizam seara mai potolit, evitand parcul prea populat (am observat ca de ceva vreme nu-i place galagia, facuta de altii:d. Daca sunt multi copii care tipa sau adulti care vorbesc tare pe langa ea, incepe sa scartaie si sa maraie..."E galagie mami. Sa taca!", zice matza, care insa e regina tipetelor cand are chef...)
Ghici ghici....
Da, n-am rezistat. Desi nu prea mai era soare, mi-e tocmai mi-a trecut tusea, iar Andreea e usor mucoasa, am zis ca o inghetata buna buna de La Delicii nu are cum sa faca rau. Ea a ales varianta cu mure, eu menta , iar tati s-a ospatat cu trei cupe de trei feluri.
Sambata seara a ramas tati de serviciu acasa. Eu am scos nasul in Centru Vechi cu niste mamici super simpatice si am revenit cand si Andreea si tati dormeau cuminti :d. Acu m-am invatat...abia astept urmatorul Martini...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...