Mami, inchide usa!

Ma plangeam nu cu mult timp in urma ca fi-mea nu ma lasa sa stau nicio clipa singura la baie. Da..locul acela magic unde oricine ar vrea sa fie singur. Cum inchideam usa, cum se posta langa ea si se punea pe tipat si bocit. Nu mergea nimic, nicio explicatie, nicio rugaminte. Nici cu vorba buna, nici cu certat. Dansa plangea pana deschideam si o lasam sa intre. Se aseza pe un scaunel si citea sau vorbea...
Povestea se repeta si in cazul in care ea era in baie. Nu statea pe wc decat daca cineva, eu cel mai des, statea langa ea si povestea.
Ei...dar iata ca nu a trecut mult, vreo juma de an, si mica are deja apucaturi de adolescenta:d.
De ceva vreme merge singura la wc, nu mai are nevoie de partener de discutii acolo. Isi ia o carte si boscorodeste in limba ei. Sau il cere pe Pisi, care saracu nu poate refuza invitatia.
Aseara m-am trezit exclusa si de la baita. Mi-a explicat senina ca ea vrea sa stea singura acolo si sa inchid usa. Am inchis-o ce sa fac...Din cand in cand aruncam un ochi pe geam sa ma asigur ca e ok. La un moment dat nu-i vedeam capul asa ca am sarit arsa in baie sa vad ce face. Era intinsa pe burta si lipaia apa ca pisicile.
"Sunt pisica. Beau apa..Inchide usa!"
Mda..
Dimineata am pregatit micul dejun pentru toti trei. Donsoara se pusese la ea la masuta din camera si bea sirop de brad din cana..Am invitat-o sa-si manance laptele cu cereale cu noi.
-Nu, mananc aici
-Singura? Nu vrei sa mananci cu noi in bucatarie?
-Nu. Aici.
Aduc castronul cam amarata. Caci micul dejun si cina sunt cele doua mese ale zilei pe care incerc sa le impartim cat mai des toti trei...Si picea vrea singura...
-Inchide si usa, imi arunca "adolescenta" la plecare.
-Uite, inchid, dar, daca vrei, poti veni sa mancam impreuna.., mai fac eu o incercare..
-Nu.
Ma intorc la bucatarie si incepem sa mancam, eu si tati. Dupa nici 2 minute o aud strigand, dar nu intelegeam ce zice prin usa inchisa.
-E frig aici, mami. Vreau si eu la bucatarie...
Nu era frig:d. E la fel peste tot. Dar vroia langa noi si nu stia cum sa explice..
Asa ca o sa mai inchidem probabil usi, o sa mai ceara sa stea singura un pic, o sa se mai razvrateasca, des, dar nu e inca mare. E inca a mea. Inca ne cauta, inca vrea sa stea cu noi. Mai am cativa ani de rasfat pana cand vom ajunge "babacii"..

Comentarii

  1. sa stii ca eu am retinut doar ca in curand o sa ma pot duce singura la toaleta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) e greu rau cu micile domnisoare.
    Si asta e numai inceputul, zici, nu??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sincer asteptam fazele astea pe la 15 ani:))..asa ca ..nush ce sa mai zic

      Ștergere
  3. O fi si la baietei valabil? Ca si eu am aceeasi problema cu toaleta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina, e la fel si cu baieteii. S-a intimplat exact la fel si la noi, cam in aceeasi perioada daca nu ma insel. Initial nu puteam scapa de el nici cind eram eu la toaleta, nici cind era el. Iar acum ma cearta, imi cere sa inchid usa si ma dojeneste daca il intreb daca a terminat: "nu deranjezi pe cineva cind face pipi/kk", asa cum ii spuneam eu initial ca sa nu mai intre peste mine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa, deci chiar e pe bune:)). Se intampla:d. Ce bine e sa stiu ca toate fazele nedorite la un moment dat trec:))

      Ștergere
  5. ooo e o poveste cand ma duc eu la baie. inainte sa ma ajute cu hartia de unica folosinta, intelegi care... imi povesteste tot ce a facut in ziua respectiva. in orice alt decor daca as intreba-o nu mi-ar raspunde. insa in baie imi spune tot..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai da, cunosc:d. Asa pateam si eu. Stateam ca la sezatoare, una pe wc, una pe scaunel. Si vorbeam:))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo