O zi la gradi

Pentru ca inainte sa avem propria experienta, am cautat cu frenezie povesti, poze, amintiri despre gradinitele altora. Pentru ca multa lume ma intreaba cum arata o zi la gradi, ce se intampla pe acolo, ce fac copiii la 2-3 ani. Pentru ca sa imi aduc aminte
Ora de dansuri populare
 Gustarea de fructe
 "La ore"
 
 Pranzul
 Party pentru un pitic
 plus, pupic pentru sarbatorit
Ora de bucatareala (matza supervizeaza ca sucul de fructe e facut natural:d)
  
Fatzaieli pe la aer
De fapt sunt poze din doua saptamani diferite, v-ati prins voi :D. Dupa pranz vine somnul, gustarea si plecarea acasa. Ora de bucatareala are loc vineri, ora de dans joi. Dar ati inteles ideea:)

Comentarii

  1. o ce bine ca sta cuminte la masa. nu stiu daca vreodata si anca va sta asa la masa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris, toti stau:). Cand e de joaca, se joaca, dar stiu ca "la ore" trebuie sa-si faca treaba. Si sunt foarte mandri ca pot face singuri ceva:)

      Ștergere
  2. Eu ma refeream la masa la mancare adica. Anca e anitmancare, nu ar sta in fata unui castron nici legata. Nu stiu ce ne vom face cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, unul dintre motive pentru care am dus-o la gradi la 2 ani a fost ca acsa nu mai manca, nu mai statea la masa si nu mai dormea la pranz. Era un haos. ma suna mama disperata ca nu se intelege cu ea. LA gradi totul e altfel, pentru ca ii vede pe ceilalti si e ca un joc, plus ca educatoarele au alta autoritate fata de mami:D. Eu si acum seri in care Andreea vrea sa ii dau eu sa manance, desi la gradi mananca singura de mult. Asa ca stai linistita. O sa fie bine:)

      Ștergere
  3. problema noastra nu e ca vrea sa ii dau eu, problema e ca ea uraste mancarea de-a dreptul. din start ea zice ca nu vrea ciorbita, nu vrea mancare. nici daca lesina de foame. bona sta de capul ei sa manance, dar eu n-am succes. sper sa fie asa si la gradi sa manance, ea n-a fost mancacioasa niciodata. nu vreau sa manance un castron plin, vreau sa o vad ca macar ia cateva linguri. acasa nici la masa nu vrea sa stea, nu are rabdare, iar in scaunul de bebelus nu mai mananca demult. of. si e slaba si mereu ii iese anemie, bagam vitamine si degeaba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, te cred...e nasol sa vezi ca nu mananca:(. Dar, crede-ma, la gradi mananca:)). Nush de ce. Adica nu doar Andreea s-a schimbat radical acolo, ci toti aia mici. Vorbeam cu alte mamici si ziceau la fel. Ca acasa nu mananca, si la gradi rade tot.
      Aveti planuri de gradi?

      Ștergere
    2. da am vb sa mearga in septembrie jumatate de zi. sa vedem cum evolueaza, daca ii place va ramane si toata ziua. ideea e ca trebuie sa pastram si bona, ca sigur se va mai imbolnavi, va trebui sa stea acasa si nu avem cu cine sa o lasam. va merge initial la o grdi de stat, ca sa putem sa ne permitem si bona, iar apoi dupa ce ne facem stagiul de raceli si virusei sa vedem daca o vom muta.

      Ștergere
  4. imi place la voi la gradi. daca nu ar fi departe am veni si noi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of...si noua ne place..si mai stam doar un pic pe aici..ca a crescut matza

      Ștergere
    2. ati gasit o alta gradi pt la toamna?

      Ștergere
  5. ce frumos e ! .. si ce interesante activitati...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo