Placinta, vazuta de Andreea

 Spre finalul procesului de facere a placintei, am reusit sa pun mana pe camera foto si am facut doua poze-dovada de ce nu prea exista fructe de padure in placinta cu mere si fructe de padure: pentru ca matza le-a ciugulit inainte sa apuc sa bag tava la cuptor...De aia!
Banuiesc ca e oarecum de inteles..ea m-a ajutat la taiat stelute de coca, in schimb a mancat aproape toata zmeura si capsunile...
Varianta corecta si sigur mult mai aspectuoasa a placintei este aici 

Comentarii

  1. tare bun pare ce-ati facut voi acolo. Iar pe Andreea o intelegem perfect. Cum sa rezisti la capsuni si zmeura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, a iesit tare buna, desi eu sunt afona la facut prajituri, altceva decat briose:). Iar zmeura era intr-adevar foarte aromata, asa ca am inteles-o:)

      Ștergere
  2. :) cred ca sunt savuroase momentele mama-fiica in bucatarie! :)
    La mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt:). mai ales ca asa ea ciuguleste, eu fac ceva bun si scapam de o masa:d

      Ștergere
  3. Arata tare bine totul, mai ales manuta fructata a Andreei plimbandu-se printre castroane si gura!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...la un moment dat a trebuit sa scot alte fructe dn congelator ca sa completez gaurile....

      Ștergere
  4. Doua simpatice! Multumesc pentru reteta, arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si e super simpla..asa pentru nepriceputi in ale bucatarelii dulci;p

      Ștergere
  5. Buna placinta, am facut-o si eu in weekend, dar cu mere rase (ca asta aveam in congelator :D) si sos de vanilie peste o felie fierbinte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sos de vanilie...yammy...Cred ca merge si cu inghetata, dar mai la vara.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo