Pregatim recolta

Anul trecut am avut pe balcon rosii si capsuni. Rosiile aratau ca niste cirese,  iar capsunile ca niste fragute. Deci mici. Dar multe. Au tinut toata vara si cea mai mare placere a matzei era sa isi culeaga singura boabe si sa le manance.
Anul asta vreau sa repet experienta. Mi-am comandat initial niste rosii denumite uriase, care cica ar trebui sa darame balconul sub greutatea lor. Am urmat pas cu pas instructiunile de plantare, in pahare de plastic, acoperite cu folie, la lumina, cald...din 6 pahare 2 n-au facut nimic. In 3 a iesit cate o planta amarata si intr-unul din pahare au rasarit trei fire.
Profund nemultumita de recolta, am mers mai departe.
Si am comandat alte rosii, care cica cresc stil boschet, in ghivece. Si daca tot platesc shipping pentru rosii (don't ask:d),  am mai luat si neste salata ( da...salata d-aia de gasesti si in piata, dar a mea e din 3 soiuri :)).. ) si niste berries ciudatele, galbene, tot gen boschet (Physalis Little Lanterns).
Astept sa vina, sa le plantez, sa creasca ca in poveste si sa le mananc. Sau sa le manance matza...Ideea e sa am mini-gradina pe balcon.
Da, in mine e ascuns un taran de fapt, dar n-are loc sa se desfasoare:))..
Activitati de gradinarit s-au desfasurat si la gradi lately, dar pe partea floricolo, nu legumicola:d

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...