Ultimul weekend de iarna

L-am petrecut la Predeal.
Bine, eu ma gandeam ca o fi ajuns si pe acolo vreun inceput de primavara ceva, ca s-a mai topit din zapada, ca au aparut pasarele si petice de iarba. Da..sigur...
Ei bine nu. La Predeal e iarna in toata regula, cu nameti cat gardul, partii numai bune de schiat si sanius, cu vant viscolit si nori alergatori.
 (leaganul matzei in zapada de un metru:D)
Cel putin asa a fost pana duminica dupa-amiaza, cand viscolul s-a potolit, norii au plecat grabiti si cerul a devenit albastrul ala curat si puternic de munte. Luni a fost o zi superba, cu soare, dar totusi aerul rece nu ne lasa sa renuntam la fulare si manusi.
Daaar...cred ca a fsot ultimul weekend cu zapada multa la munte..cel putin pentru noi. Probabil ca peste vreo luna cand fugim iar o sa fie iarba. Sau nu?:d

Polistoaca, o stiti?
 
 
 Agrafa trebuie sa stea frumos si sub caciula, nu? 
 
 
Seara, am iesit in urbe:d. Fetele au baut ceai, iar baietii bere sau tarie, in functie de preferinte. Baietii fiind tati si bunicu.
Inainte de plecarea spre casa, un "la revedere" scurt zapezii...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...