Doua fete, acelasi copil

Matza are pareri foarte clare cand vine vorba de hainele ei. Unele merg, altele nu. Pantalonii lungi sunt ok, tolerati, cei 3/4 sunt de neacceptat. Fustele lungi, scurte sunt ideale. Pe acelasi loc cu rochitele. Preferabil mai lungute...
Bluzele trebuie sa aiba ceva. Un desen, o fundita, o treaba. Alea simple sunt de neinteles.
Minunatul par trebuie ornat cu o bentita sau o agrafa. In unele zile are chef de codite. In altele, parul trebuie sa zburde liber, cat mai ciufulit.
Eu controlez din umbra, sugerez, propun, astfel incat sa putem iesi in casa aratand a oameni:d
 In casa alegerile sunt doar ale ei. E locul ei de libertate suprema in privinta tinutei. Si nicaieri nu se vede viziunea ei despre moda mai bine decat la "costumul" de balerina/printesa/zana.....
Reusiti sa numarati toate obiectele din vestimentatia ei?:d

Comentarii

  1. Tinutele de casa sunt chiar super!:) Bravo tie c-o lasi sa experimenteze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da..dureaza 10 minute doar sa punem toate straturile:))

      Ștergere
  2. wow, ce creativa e in combinatiile de hainute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am ajuns sa pitesc esarfele si fustele mele de ea:D. ca se transforma in trena sau "aripi"

      Ștergere
  3. Au ce ma doare pe mine subiectul asta... Pisica noastra stie exact ce doreste si ce nu sa imbrace. Ieri trebuia sa ne prezentam la o zi de nastere, la 2 pm. Am ajuns la 4:30 pm, toti cu nervii snur, pentru ca domnisoara a decis ca ea nu doreste sa se imbrace altfel de cum e. Ceea ce in mod normal n-ar fi fost o problema, dar in cazul de fatza avea o mare pictura in ketchup pe burta. De obicei nu-i place sa umble cu haine patate, dar de data asta, fiind vorba de principiile ei, ne-a spus sec ca ea nu se imbraca, si daca avem chef, sa plecam singuri la petrecere, ea prefera sa ramana acasa. Ne-a luat 2 ore jumatate de parlamentari, cu toate metodele, pana la unele mai drastice, cum ar fi ca am lasat-o in camera ei si am plecat (din pacate dupa 5 minute ne-am intors ca nu eram cu mintile plecate de acasa, dar ea stia deja chestia asta si n-a impresionat-o...). A fost groaznic. Dupa 2 ore jumatate am reusit sa facem un compromis, adica si-a schimbat bluza cu alta pe care si-a dorit-o tot ea (desi asta voiam toti de la inceput, dar a trebuit sa ne chinuim unii pe altii intai) si asa am ajuns la petrecere... Grrrrrrrr. Am ajuns la a dona munti de rochite si haine noi-noute pe care le primim si ea nu catadicseste nici macar sa le arunce o privire, "e urata mama, eu nu imbrac asta..." Ce spuneam?! ah, da, Grrrrrrrr :-)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooof...stiu cum e. Tocmai am trecut printr-o dimineata in care a bazait ca nu vrea fusta aia , ca nu e buna bluza, ca ea vrea la gradi cu "rochita de balet", care e o fusta luunga facuta dintr-o fusta a mea. Deci nu poate iesi cu ea din casa acu...Amenintarea suprema a fost ca ce nu poarta le dau la alta fetita. Uneori merge, ca azi:d, alteori zice "da-le":))
      Iar cand fitzele ei se suprapun peste nervii mei ies scantei:d..
      Si da, vorba ta, grrr:))

      Ștergere
  4. Buna Roxana. Revin aici cu raspunsul la intrebarea adresata cu ocazia altui topic de pe blogul tau - unde mergem la inot. Noi mergeam la Baby Spa, un loc nejustificat de scump, dar totusi f adaptat celor mici (apa calda 31 grade si f bine tratata, sala incalzita etc.). Nu ma gandisem la Daimon desi mergem la terasa de acolo in timpul verii. Mi-l primeste oare cu Streptococ?
    Apropo de streptococ, ieri am vizitat gradinita Bambi Step by Step in ideea ca de la 2-3ani sa il inscriu pe Tudor la o gradinita cu mai multe activitati/optionale etc. Insa surpriza: nu il primesc cu streptococ :) Pentru moment nu ma afecteaza, dar vad ca incepe sa fie un obstacol din ce in ce mai mare - Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, pai streptococul se trateaza, nu e ok sa stea cu el acolo pe termen lung. Doar ca el poate reapare oricand..Ideea e sa nu le dam antibiotic la fiecare streptococ, sa incercam sa tratam si mai putin invaziv. De aia ziceam sa incerci cu Floxal intai.
      Eu cand am adus-o pe Andreea la gradi tocmai avusese stafilococ auriu si cu ala cica e ok sa te primeasca. La streptococul pneumoniae e mai urata treaba.
      La daimon nu au piscina speciala pentru copii, adica nu sunt cursuri de inot. Pur si simplu te balacesti cu el in apa.
      Vezi ca din cate stiu si la Sweet Baby vor face o grupa pentru copii mai maricei...

      Ștergere
  5. Chiar voi incerca cu Floxal. Pediatra imi spusese ca nu are rost sa il tratezi cand e sanatos, pentru ca moare foarte greu. Prin urmare acum foloseam un tratament homeopat pe termen lung, Streptococcinum, insa efectul ar putea apare dupa cca 3luni.
    Da, si la Sweet Baby vor face o grupa mai mare, dar mai vedem pana atunci. Voi nu sunteti tentati sa incercati si altceva? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da, ideal e sa-l lasi in pace daca nu e activ..dar daca aveti probleme cu inotul si gradi...Ai putea sa amani tratamentul cu floxal pentru cand se apropie mutarea la alta gradi. Adica cu o luna inainte sa-l pui floxal si refaci exudatul.
      noi o sa incercam probabil din toamna alta gradi. Mie imi place mult mult aici si Andreei la fel, dar e deja cea mai mare din zona si parca as incerca o gradi normala, nu cresa.

      Ștergere
  6. Din cate stiu de la Doamna Educatoare, Andreea e cea mai isteata din grupa :), deci probabil i-ar prinde bine stimularea din partea unor colegi mai mari, in alta parte. Totusi din cate am inteles si Swwet Baby va deveni si gradinita, nu doar cresa.
    Si mie imi place momentan aici, dar m-ar multumi ceva mai multe activitati, optionale si completarea caietului saptamanal cu activitati concrete/cuvinte invatate/cantece cantate etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu daca e neaparat cea mai isteata, dar fiind cea mai mare stie si face lucruri altfel decat ceilalti:)
      era o vreme cand in fiecare zi primeam cate o pagina de caiet cu ce au facut, acum vad ca s-a redus dramatic:D. la cateva randuri...

      Ștergere
  7. in prima poza parca nu e andreea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, aia e varianta "lady":)). rara, dar exista:D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo