O mama care vrea sa-si vada copiii crescand

O cheama Gabriela Tudorache. Are 42 de ani. Are doi baieti. Adrian si Mihail. Nimic neobisnuit pana aici. Doar ca aceasta mama are de cinci ani o tumora cerebrala benigna care strangulează nervul optic şi creşte în fiecare an cu aproximativ 2-3 milimetri. Fiecare luna in plus, fiecare an face operatia si vindecarea ei tot mai dificila, tot mai improbabila. 
Adrian, sau Adi cum s-a semnat in comentariile lasate pe mai multe bloguri in ultima perioada, e un copil care crede in oameni. In puterea lor de a ajuta, atunci cand se mobilizeaza un pic. 
Deci hai sa nu stam cu mainile in san. Nu pentru ca e post si vine Pastele. Ci pentru ca orice mama ar trebui sa-si poata vedea copiii crescand. Si orice copil are dreptul sa fie vazut.
"Din fericire, am fost din nou programată pentru operaţie, în luna iulie, anul acesta, până atunci sper să stopeze boala, să nu se agraveze, şi să reuşesc să strâng banii. Cel mai mult mă sperie că nu ştiu ce o să fie după operaţie. Doresc să-mi văd copiii crescând, să ştiu că sunt bine. După ce o să fac operaţia, următorul pas ar fi să merg să-i mulţumesc Domnului, că poate mă va ajuta, aşa cum m-a ajutat şi până acum".
Cine vrea, poate dona in conturi sau prin telefon la 0 900 900 200, in perioada 21 martie- 20 iunie. Asa donati 5 euro. 

Sau, cititi povestea ei http://gabrielatudorache.blogspot.com/ si spuneti-o mai departe. Poate altcineva o ajuta
 

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...