Pe doua roti...aproape

O facuram si pe asta. Am cumparat o bicicleta pentru matza. De fapt intentia era mai demult, dar am amanat pentru ca dansa parea complet afona in ale pedalatului. Prima proba a fost un esec complet..acu vreo luna. In loc sa dea la pedale in fata, ea dadea in spate. Si bicicleta statea cuminte pe loc. Asa ca s-a enervat si a decretat ca nu stie. Si n-a mai vrut pe bicicleta. In schimb ma batea la cap sa cumparam una , neaparat cu cos de carat papusi, si sa ne plimbam prin parc. 
Mi-am dat seama ca trebuie sa invete intai care e treaba cu pedalele. Am scos la inaintare batrana tricicleta, care fusese exilata pe balcon. Am pus-o sa pedaleze pe ea prin casa, pana cand s-a prins cum e cu mersul inainte. Se mai poticnea, mai mergea cu spatele, dar in principiu s-a prins dupa o vreme. Asa ca duminica ne-am dus sa luam ce altceva decat populara bicicleta verde de la decathlon:d
Aseara i-am facut inaugurarea prin parc.

video

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo