Pregatiri

Am chiulit de pe blog pentru ca trec printr-o perioada foarte plina la munca, la care s-au suprapus niste nopti mai proaste ale matzei, multe ganduri adunate, planuri, lipsa lor, aiureli. Deci n-am mai avut nici timp, nici vreo urma de inspiratie.
Dar dincolo de toate astea se apropie ziua Z :d. Cand donsoara fatz face 3 ani. OMG, ce varsta uriasa. In paralel ma gandesc si cum am ajuns eu la varsta venerabila pe care o am:)). Dar aia e alta poveste:))
Revenind la Andreea suntem plini de liste, planuri, programari. Trebuie sa iau rochita de zana ca altfel banuiesc eu o reiterare a crizei de la ziua Mariucai. Trebuie sa luam fructe, sucuri, apa, mancarici, tortu, alte dulcegarii, prostii. 
Pe lista lui Dan locul 1 e ocupat de cafea:d. Stie el ce stie despre petrecerile cu multi puradei....
Mai trebuie niste prostioare de distrat copii. 
Si soare. Ca am vrea sa petrecem afara. Si o noapte buna de somn inainte ca sa nu fie maraita si sclifosita. Si copii sanatosi. Si rabdare. Multa. 
Ne pregatim. Se apropie. :)


Comentarii

  1. Multa rabdare, putere si spor la pregatiri!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, cred ca de vreme faina nu aveti cum sa va plingeti :D! Spor la pregatiri, de-abia astept sa va zicem la multi ani si sa ne povestiti despre petrecere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da, asa ma bucur ca e soare:). sper sa fie si sambata. Ar fi culmea sa vina ploaie atunci:))

      Ștergere
  3. deja 3? :) La multi ani, Andeei.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo