Primul 3 ani

Ieri a fost ziua Mariucai. Prima din cele trei gratii care au crescut pana acum practic impreuna. Se vad daca nu zilnic, macar la cateva zile de cand aveau 2 luni. Nu, mint. Cand erau neumblatoare si mamele doar mame se vedeau zilnic:d. Acum se vad mai pe apucate, din cauza programelor diferite, cu gradi, bunici si joburi... Cand se vad, pupicareala si tocaila si top top peste tot, si hai sa facem asta si hai sa ne dam in asta. Si negocieri, schimburi, suparari. Impacari si iar pupici. Trei matze de 3 ani.  
(Simeon, ramas singurul baiat din gasca, asaltat de fete)
(ciugulind tortul:D)

PS: sa mentionez totusi ca petrecerea a inceput prost pentru noi, cu primul tantrum de manual al Andreei, pe motiv ca Mariuca avea rochita de balerina si ea nu. Nu va pot descrie scena...sa zicem doar ca e de manual:d. Am calmat-o dupa ce am iesit cu ea in fata blocului, dupa ce am trezit tot blocul si toata strada, unde, tavalita pe jos am reusit sa o lamuresc ca vine ta-su cu fusta ei de balerina de acasa. De acum o sa plec cu fusta aia dupa mine la toate petrecerile de copii, asa, preventiv:))

Comentarii

  1. Si la noi tot in jurul varstei de 3 ani au inceput manifestarile de genul acesta. Inca ne luptam (asta asa, de incurajare :P). Cand incepe sa faca scandal imi iau vocea de iepuras (da, de iepuras :D) si vorbesc cu ea si, deocamdata, functioneaza. Asa ca, bafta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. omg, oana nu zice asta:)). Nu zice ca apar la 3 ani si nu trec nici la 4:d...Deci trebuie sa gasesc o "voce". poate de pisica, tot e ea innebunita dupa matze...
      Pupici si voua:)

      Ștergere
  2. nu cred ca vreau sa aflu ce ala un tantrum de manual. :)
    3 ani... wow! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, Gabi, nu vrei:)). Nici eu nu vroiam...Oricum, a fost un spectacol:d. Sa zicem ca trebuie trait macar o data in viata ca sa apreciezi lipsa lui

      Ștergere
  3. Ce prietenie frumoasa, asa de mici! E norocoasa Andreea ca mamica a reusit sa-i "gaseasca" prietene asa bune si atat de devreme.
    Va dorim cat mai putine tantrumuri pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ma bucur mult ca are prietene:). Si meritul de a le fi gasit nu e al meu:d. E al mamicii Mariucai, ca ea a fost mai curajoasa si m-a abordat in parc:d

      Ștergere
  4. Tantrum la 2 ani? Si eu care imi spuneam ca in sfarsit de la 3 ani e copilul 'matur' si dispar urletele :) Diana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, asa plansete si suparari am avut si pana acum. Dar criza ca asta de sambata nu:)). Si e la 3 ani...

      Ștergere
  5. Ok, atunci imi mut speranta spre 4 ani :) Daca iau in considerare si planul pentru un al doi-lea copil, am avea cca 7 ani buni plini de speranta :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo