Sezonul teraselor

Azi am inaugurat sezonul teraselor. Cu matza. Am mai fost noi intr-o seara la o pizza in parc, dar asa, terasa declarata oficial nu am mai vizitat anul asta:d
Ne-am dus la Cafe Verona si, ca si anul trecut, mi se pare un loc tare misto de mers cu copilul. E spatiu destul, poti alege o masa la umbra sau una la soare, pe lemn sau pe pietricele. Au si de mancare si de baut. Cei care te servesc stiu sa zambeasca:d, cel putin noi am nimerit unul zambaret..Cat am stat noi acolo au mai venit vreo doua familii cu copii. Deci oamenii sunt obisnuiti cu puradei in preajma si nu se incrunta daca misuna si construiesc castele din pietricele sau transforma scrumiera in vas de facut mancare.Singura problema posibila este ca exista in centru un spatiu cu gazon, unde nu e voie. A mea n-a protestat la interdictie, doar ca a trebuit sa caut in alta parte un pic de iarba "salbatica" pentru "mancarea de spanac"...
Un alt avantaj pentru noi este ca se ajunge usor acolo (Piata Romana) si ca ajungem relativ simplu inapoi acasa.
Deci ne place la Verona. Mai mergem:)


Comentarii

  1. Aaaa, si mie imi place acolo!!!! Am fost si noi anul trecut de citeva ori, uite ca nu stiam de interdictia cu iarba, al meu a avut treaba cu pietricelele:)). Si tot asa, si-a gasit si niste fetite cu care sa se joace :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai paote ne vedem odata pe acolo:). ca sa faca mancare impreuna. Anul trecut nu cred ca era interzis pe iarba, ca parca am vazut copii acolo. Acum era o placuta...Poate e temporar, pana creste gazonul:d

      Ștergere
  2. De retinut. Desi ma indoiesc ca al meu pici ar intelege interdictia cu gazonul. Dar pe de alta parte el nici nu gateste inca.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, il invata Andreea cum e cu mancarea daca vreti:D

      Ștergere
  3. a mea gateste... pe limba ei... dar nici nu intelege inca de interdictii... asa ca o sa ocolim Verona pana incepe sa priceapa cum e cu interdictiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a mea a facut mancare in scrumiera:))...cred ca data viitoare o sa aduc un manunchi de iarba de pe undeva, sa am de rezerva

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo