amestecate

In ultima vreme m-a lovit lenea. Si lipsa de timp. Dar mai ales lenea. Asa ca am cam rarit povestile de aici, daaar m-am decis sa remediez problema cat se poate de urgent:d.
So, ce am mai facut noi.

Am mers la primul botez la care a participat si Andreea ca invitat. Si, desi eu imi creasem scenarii apocaliptice cu matza maraind si bazaind de oboseala (caci tocmai sambata s-a decis sa doarma la pranz doar o ora:d), lucrurile au iesit foarte bine. La biserica a studiat de pe margine toata tarasenia, dar nu s-a aventurat pe langa preoti pentru ca ea are un soi de retinere fata de ei in general. Ii place sa stea la slujba, cere uneori sa itnram in biserica sa se uite pe acolo, dar nu interactioneaza cu preotii, e cam intimidata de ei...Asa ca a stat pe margine, in timp ce Sofia si alte doua fetite vesele au topait si chirait in jurul cristelnitei cu apa:d.
La restaurant s-a relaxat insa. Si seara a fost cu adevarat minunata. Si pentru ea, caci picii au avut camera lor separata, cu meniu si picturi si mazgaleli. Si pentru noi astia mari care ne-am savurat paharele de vin in liniste si am mancat ca oamenii normali, nu cu inghitituri furate intre doua jocuri. A fost tare frumos. Si din nou matza ne-a dovedit ca poate mai mult decat credem noi, pentru ca, desi restaurantul s-a suprapus bine pe ora ei de baita si somn, domnisoara nu a scartait, nu a bazait, ci s-a distrat de minute. Poate si inghetata servita strategic la ora 10 juma a ajutat un pic...:D
Anyway, recomand mesele in familie la Malagamba. Auzisem ca restaurantul e prietenos cu cei mici, dar acum am si dovada. Mancarea e super buna si oamenii rabdatori cu copiii alergatori printre mese.

Ca in fiecare vara, si in 2012 parcul Tineretului pare sa atraga toate festivalurile de bere si carnati din oras. Weekendul trecut fuse unu cu bere, weekendu asta altul. Asa ca aseara am facut un scurt popas in zona pentru ca tocmai canta Margineanu. Nu suntem fani, dar instrumentistii omului sunt geniali, iar vioara, chitara si toba se aud super bine impreuna. Asa ca eu si tati am avut grija de cate o bere, in timp ce Andreea a topait haotic pe muzica.

Trecand la lucruri mai sensibiloase, matza e foarte darnica in ultima vreme cu "te iubesc, mami". Bine, la fel de mult il iubeste si pe Pisi, dar asta e. Cand ma vede un pic suparata, cand vrea sa se alinte, cand stam noi "ca fetele" si ne plimbam, hop-top ma ia in brate si imi zice ca ma iubeste. hm..sa va zic cum ma topesc?:d...

Cand se supara si plange pe diferite motive, imi spune ca "a venit un suparici". Dupa ce trece, vine si ma asigura ca "m-am linistit, mami", mai ales cand simte ca m-a suparat cu ceva. E un fel de "vezi, mi-a trecut supararea, acu trebuie sa-ti treaca si tie". Cand simte ca supararea mea e inca se agata de mine "sa ne impacam", asa ca o iau in brate si o pup si ii explic. De ce m-a suparat, de ce a gresit, ce nu a fost ok. Mi se pare ca cel mai groaznic lucru pentru ea este ca eu sa fiu suparata. Si trebuie sa pastrez mereu echilibrul intre  sanctionarea abaterilor si linistea ei interioara. Nu stam niciodata suparate prea mult, nu lasam niciodata o cearta neexplicata, nerezolvata, nu las niciodata un pupic sau o imbratisare neraspunse. Dar uneori trebuie sa  o cert, trebuie sa inteleaga ca unele comportamente nu sunt ok, ca unele cereri nu pot fi satisfacute. E un echilibru fragil pe care incercam sa il pastram intact.

Ne pregatim de schimbarea gradinitei. Nu pentru ca nu ne mai place acolo, ci pentru ca Andreea a crescut si are nevoie de copii mai mari pe langa ea, de alte modele. Cresa a fost perfecta pentru ea pana acum, dar deja se simte ca trebuie si altceva. Matza e la varsta la care copiaza si deocamdata copiaza fie gesturi si replici ale educatoarelor:D, fie comportamente ale bebelusilor din jurul ei. Asa ca ne-am trezit mai nou cu ea vorbind stalcit, cu l in lor de r, punandu-l pe Pisi sa scanceasca si alte mici detalii de genul asta care ne deranjeaza. In schimb este foarte mamoasa, stie cum sa schimbe bebelusii ei, stie cum sa-i aline cand sunt tristi, le vorbeste exact ca o mamica. Lucruri pe care tot de la cresa le stie.
O sa lipim schimbarea de vacanta la mare, de la mijlocul lui iunie. Facem o mica pauza de gradi si apoi o ducem in alta parte. Sper sa fie si in continuare o poveste frumoasa gradinita, cum a fost si pana acum pentru noi.
Am uitat sa povestesc ca una dintre indeletnicirile preferate ale matzei este sa faca pe doctorul. Cu mine, cu tati, cu papusile. Ne intinde, ne ia temperatura, ne ciocane, ne verifica gatul, urechile, ochii, ne da pastile, scrie retete...Asa ca presupun ca a fost in elementul ei la "ora de doctoriceala" de la gradi....
Se apropie marea. Daa...deja numar zilele:d. Am inceput sa ma uit dupa slip pentru Andreea , fac in cap liste de cumparaturi...ma ingrozesc in avans pentru drumul lung pana acolo. Dar mai e pana atunci.

Comentarii

  1. :) imi si imaginez cum vine supariciul care se linisteste singur. :) Malagamba sper sa incercam si noi in familie... macar in 3 daca nu in 4.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, supariciul nu se duce mereu singur...de cele mai multe ori trebuie mangaiat si rugat sa plece:).
      DA, sa mergeti la malagamba. Noi cu siguranta o sa revenim

      Ștergere
  2. Hei, mi-a fost dor de voi!
    Tare frumoase cred ca sunt momentele astea ale voastre ca intre fete.:)
    Hai ca mai e putin pana la mare si la voi!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sunt tare frumoase:). E o perioada extrem de plina, de momente furioase, de suparari maxime, de bucurii extreme. E o amestecatura:)

      Ștergere
  3. hi, hi, si la mine a fost tot asa o perioada de lene.
    Si noi am avut surprize de astea cu piticu rezistind mai mult decit ne-am fi asteptat. :)
    Da, si mie imi place Malagamba.
    O sa ajungeti la mare inaintea noastra, va invidiem deja.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa ca voi va duceti cand noi am terminat cu marea...si o sa vedem poze si o sa ne fie iar pofta:d

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. da, asta m-a mirat si pe mine. ca am stat la masa si am vorbit ca oamenii:))

      Ștergere
  5. Apropo de gradinita, just for info, am o cunostinta care are fetita la Big Smile si e multumita. Poate merita o vizita caci ati schimba doar strada:) Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,da, stiu de big smile. am vizitat anul trecut la un moment dat. mici detalii care nu mi-au placut. Nimic grav probabil, dar am gasit una mai aproape de casa:)

      Ștergere
    2. Multumesc de info oricum:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo