Azi sunt 3 ani - update

Ce inseamna 3 ani intr-o viata? Foarte putin, o picatura, un pas. Cat inseamna 3 ani pentru noi? Enorm. Diferenta intre nimic si tot. Intre 2, noi doi, si 3, noi trei. Inseamna mii de ore de ras, sute de strambaturi, o mare de lacrimi, de plans, de strigat. Inseamna milioane de ore de nesomn si alte milioane de ore de fericire absoluta. Inseamna sute de intrebari si mii de posibile raspunsuri. Dileme. Cautari. Descoperiri.
Acum fix 3 ani, la ora 9 si un pic, eram in sala de travaliu si ma rugam sa nasc odata. Sa se termine. Sa o vad. Sa fie bine. Sa nu mai doara. Sa nu mai astept speriata ce va urma. Sa fie bine. Si ea. Si eu. Sa fim cu tati. Asistentele in uniforma se plimbau pe langa mine, ajustau branula, verificau aparatele.
"Totul e ok. Hai, ca mai e un pic"...
Nu chiar. Au mai fost 3 ore. Si stateam deja in asteptare de vreo 9.

Azi la ora 9 stabileam impreuna ultimele detalii ale tinutei. Fustita clos cu flori crosetate propusa de mine a primit imediat aprobarea. Am negociat o bluzita.
"Sa se asorteze, mami"
"Da iubita, uite asta se asorteaza".
"Nu asta. Nu-mi place"
La pantofi a fost simplu. Cei albi. La ciorapi am decis impreuna sa fie cei mov, chiar daca nu se asorteaza "pefect" cu bluza...Si a plecat topaind, cu pupicii mei pe obraz.
"Ne vedem diseara, mami!"
"Da, da, vin sa te iau si mergem in parc"
"Paaa, mamiii!"
Acum 3 ani, la ora 12 si cateva minute a venit. Mica, rosie, speriata. Atat de fragila. Mi-era teama sa o tin, mi se parea ca se rupe. Mi se parea ca o sa mi se scurga printre brate si o scap. Aveam un copil. Si acu? Ce fac cu el? De acolo a inceput tavalugul intrebarilor. De ce plange, de ce nu doarme, de ce nu mananca, de ce mananca azi mai mult, de ce nu doaarmeeee, de ce plangeeee, de ce nu sta pe burta....
Azi la ora 12 are petrecere la gradi. I se canta "La Multi Ani", primeste tort, sufla in lumanarica. Danseaza, rade, topaie. Se cearta, cere, intreaba, raspunde, ofera, ia, negociaza, se joaca.

La multi ani, matza mica!

Update: deci fuse si prima petrecere:d. La gradi. Din poze pare sa fi fost mare distractie pe acolo. Un fel de chiul general :))


Comentarii

  1. LA MULTI ANI, SA AIBA PARTE NUMAI DE BUCURII!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Andreea! Sper sa reusesc sa va prind azi pe la gradi sa iti dau un pupic! Sa fii sanatoasa si mereu cu zambetul pe buze! Felicitari si mamicii si taticului pentru un copil asa frumos si cuminte!

    Veronica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Veronica, nu e chiar asa cuminte:d....Dar nu ne deranjeaza, asa e ea, mai nazdravana:)

      Ștergere
    2. Ah, aveti dar nu ati postat o poza asa simpatica cu ea - dansand banuiesc, cand mainile si piciorusele sunt aruncate in diverse directii. Cat despre cumintenie, eu cred ca la un copil de varsta ei, cumontenia nu se manifesta doar prin a sta copilul linistit in banca sa. Din cate vad eu, e un copil curios, vorbaret, care probabil ca se mai si supara - din cate citesc eu pe aici, insa e cuminte pentru ca se joaca frumos - cel putin din ce vad pe blog, pentru ca o vad in poze cum se implica in activitati, pentru ca papa si creste, pentru ca stie sa iubeasca si sa va faca fericiti. Oricum, multi ani fericiti si frumosi tuturor! Si voua si celor ce va citesc blogul, unii chiar fara sa va cunoasca.

      Veronica

      Ștergere
    3. da, da, are una cu ea prin aer:)
      si eu zic ca e ok matza. Adica face mici crize, se supara, tranteste,dar de cele mai multe ori te intelegi cu ea.
      Multumim mult de urari!

      Ștergere
  3. LA MULTI ANI , ANDREEA ! Sa ai o copilarie minunata alaturi de parintii si prietenii tai frumosi !
    Te pupam.
    Alexandra si gasca
    gggggggggkkkkkkkkttcccc400000 ( asta e mesajul de la multi ani de la Sebi ) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Alex si Sebi! Asteptam povesti de pe plaiuri scotiene:)

      Ștergere
  4. La multi ani, Andreea! Sa fii sanatoasa si voioasa si fericita! Imi pare tare bine ca te-am cunoscut, chiar si doar virtual.
    Pupici si de la Mih. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani la fel de frumosi, Andreea!
    M-a emotionat foarte mult postarea asta.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumiim mult de tot pentru toate urarile si vorbele frumoase:)

    Dorim exact acelasi lucru tuturor copilasilor. Sa fie sanatosi si veseli si frumosi, la chip si la suflet. Sa fie curiosi si nazdravani, calzi si dulci, sa ne surprinda, sa ne bucure in fiecare zi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si de la noi! Sa cresteti mari si sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Andreea!! Asa frumos sa cresti in continuare!
    Frumos ai scris, Roxana! Eu imi amintesc ca atunci cand am inceput sa citesc blogul vostru Andreea avea 3 luni:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...3 luni, ce vremuri. Iesisem din nebunia colicilor:))

      Ștergere
  9. La multi ani, gargarita! Sa iti traiasca fata, Rox, si sa fiti sanatosi si fericiti mereu!

    RăspundețiȘtergere
  10. La muuuulti ani Andreea! Sa fii sanatoasa si fericita! cand ma interesam de ceutzul tau, pe care Roxana se chinuia sa ti-l dea o banca in parc :)....intr-adevar erai micuta si draguta si roz:D asa mi te-aduc eu aminte! wow!!! si acum, aproape 3 ani mai tarziu, ne pregatim de o alta petrecere a ta, si cu mult drag iti uram tot binele care ti-l doresti!muuuulti pupiiiici!Mari, Mariuca si V.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da....ceiutul de colici nu? nici nu mai stiu ce faceam cu ceaiu la 2 luni si ceva:))

      Ștergere
  11. La multi ani minunati, Andreea draga! Sa cresti fericita si iubita, mereu mereu mereu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Alina si sa fii fericita alaturi de fetele tale frumoase:)

      Ștergere
  12. Foarte frumoasa matza voastra! La Multi Ani, plini de fericire, si asa cum v-ati obisnuit, de rasete, intrebari si lucruri multe si noi pentru toti! Pupam Andreea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult Simona! Bafta la mutare si o vara frumoasa:)
      O pupam pe Mica! Suntem fanii ei:d

      Ștergere
  13. La multi multi ani cu bucurii, descoperiri, aventuri, distractie si multa multa multa dragoste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multuuuuu!
      Aventuri vesele si voua va dorim:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo