Confeti si cercelusi

Azi am luat cirese. Prima data pe anul asta. Si nu o data, ci de doua ori. Intai dimineata, sa mananc la munca, si o data seara, sa mancam in parc.
N-am ajuns chiar pana in parc cu punga neatinsa. Am inceput sa ciugulim inca de pe la piata, eu si matza. Si mai luasem si niste capsuni, deci am facut un amestec:d.
Anul trecut Andreea nu prea s-a omorat nici dupa cirese, nici dupa capsuni. Acum insa a mancat o punga plina, cu degete, cu gura, cu nasul, cu bluza, cu pantalonii, cu obrajii....
Si am gasit si 'cercelusi". I-am pus la urechi si a pozat mandra de ea.
Apoi a vanat toti cercelusii din punga si i-a probat:d. Dupa care i-a mancat.
 

Alta distractie de seara a fost sa scuturam copacii de apa.
-plooo!, tipa matza prin iarba.
-iesi tu de acolo ca esti in tricou si te uda!, tipa mama responsabila, acoperita bine de geaca.
-nu mi-e frig!, stai sa plou!
-bine, creanga aia si gata!
Au mai fost cateva crengi dupa. Si niste tufisuri. A ajuns acasa cu parul umed si tricoul picurat. Dar ce mai distractie a fost...:d
Ah, si acu doua seri, cand ploaia ne-a gonit in casa mai devreme, am gasit prin dulap sticla cu decoratiuni de Craciun. Un soi de confeti rosu cu alb cumparat de mine nu mai stiu pentru ce si care umplea o vaza. E, si matza a gasit-o:d.
 
PS: v-am zis ca in casa sta doar in fusta lunga, nu?:d
PS2: lumina de la baie era o sugestie ca e ora de spalat...dar a mai durat ceva pana a inteles si Andreea aluzia:d

Comentarii

  1. Ce distractie pe voi, fete cucuiete!:)
    Lui Costin nu-i plac inca nici capsunile, nici ciresele. Si nici caisele. E foarte selectiv la fructe.:( Mai asteptam sa vedem cum ii evolueaza gusturile, nu e timpul pierdut.
    Si el se distreaza sa-l trecem pe sub crengile incarcate cu apa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai nici Andreea nu manca d-astea anul trecut. Abia acum vad ca le apreciaza:d,. Mai mult ciresele decat capsunile

      Ștergere
  2. Ii vin tare bine cerceii! ;)
    Noi suntem mari devoratori de fructe rosii. Iar acu suntem in plina cura de de capsuni+cirese+caise (primele doua sunt chiar cu gust, caisele sunt grecesti dar merg). Yammi. Am scapat de fructele inspide de iarna.
    Fusta lunga prin casa? Mai ce cocheta aveti! Big like. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite caise n-am incercat inca..
      dar ma saturasem de mere, portocale si banane:d. sa nu le mai vad o vreme...
      ciresele chiar am nimerit unele super bune. Abia astept visinile:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo