greu, greu cu dansu asta

De vreo 3-4 luni fi-mea face "dansuri populare" la gradi. Un fel de topaiala, alergatura, invarteala colectiva, care pare sa-i distreze la culme pe pitici. Efecte sincer n-am vazut:d. Adica nu o vad dansand popular cand aude muzica...A retinut doar partea cu tinutul de brat si invartitul. Si hora. Ceea ce zic eu ca e suficient.
Dar ceva eforturi eu vad ca depun acolo:D

Partenerul ei de dans e mereu Tudor. Un baietel super simpatic. In mod ciudat, cand o intreb cu cine danseaza la gradi imi spune mereu foarte convinsa "cu Tudor nu dansez....". Nu stiu, nu ma bag:D

Comentarii

  1. Acelasi curs de dans dar cu pitici mai mici: bebe de un an si zece luni cunoaste hora si un dans simpatic cu 2-3 pasi inainte si apoi inapoi, dupa care din nu stiu ce motiv, aruncat/cazut la pamant :). A... si mai e Alunelu,Alunelu... unde stie sa se aseze jos ca "ramane (m)tititel". Vad ca Andreea face chiar lucuri avansate :). Eu zic sa asteptati prima petrecere cu muzica populara si o sa va uimeasca! :)

    Veronica - mamica Clarei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am vazut ca au inceput si piticii mai mici sa danseze:). Mie mi-a placut ideea. Nu ca ar invata cine stie ce dans, dar putina miscare pe muzica nu e rea. Plus ca Andreei ii place sa danseze oriunde. Probabil ca daca noi am sti vreu dans popular si l-am dansa cu ea ne-ar arata pasii. dar cum noi suntem afoni, n--are cu cine saraca:d

      Ștergere
  2. :) ce fain! Abia astept sa incepa si Maria dansurile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare! E bine ca incearca de toate. Mi se par tare interesante activitatile de la gradi a voastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, incearca sa ii distreze cat mai mult:). Oricum, din toamna ne gandim sa o dam la balet...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo