La balet


Ieri am fost la balet. Am cam chiulit de la evenimentele culturale piticesti in ultima vreme, fugarind rarele raze de soare prin parc sau pur si simplu plesnind de lene. A mea desigur, ca Andreea saraca ar merge mereu la spectacole.
Uneori chiar imi zice "mami, maine mergem la spectacol"
Nu conteaza care, doar sa fie ceva pe scena. Ideal ar fi niste fetite cu rochii lungi. Sau daca nu lungi, macar foarte largi. Sau cu tutu de balerine. Si asa e acceptat.
Asa ca mare a fost bucuria cand am anuntat ieri dimineata ca seara, dupa gradi, mergem la balet. Aveam in plan sa mergem intai la un ceai prin Centru Vechi si apoi la sala de pe Lipscani.
Dar normal ca planul meu a fost usor reorganizat de realitate cand matza a aparut in vestiar in strampi si tricou, fara chiloti ("i-a udat un pic cand a facut pishu") si fara fusta (careia i se rupsese elasticul). Logic ca tocmai ieri nu aveam nimic de schimb, nici chiloti, nici vreo alta fusta sau pantaloni. Asa ca am pus pelerina de ploaie peste copilul imbracat in ciorapi si am "fugit" spre casa. Afara ploua superb, strazile colcaiau de balti asa ca acasa am descoperit ca ciorapii matzei erau uzi leoarca. Schimbam si ciorapii.
In fine, am reusit pana la urma sa ajungem si la balet. Cu masina, cu metroul, cu picioarele, cu mine cu nasul in batista si gatul prastie si Andreea dornica sa topaie prin apa si sa studieze vitrinele.
Spectacolul a fost foarte simpatic, desi fetitele dansatoare au inceput un pic ezitant. Au depasit insa emotiile si au dansat minunat.
Asa ca daca mai gasiti spectacolul prin oras, eu zic ca merita mers. Noi ne-am amuzat ca sala era plina de parinti cu camere si aparate foto, de colegi si prieteni ai fetelor, care le incurajau si aplaudau la fiecare pas. Cu un rand in spate stateau de exemplu 2 baieti foarte agitati, care de cate ori aparea "Maria" pe scena se extaziau "uite-o maaa, pe MAria..uite-o". Adevarul e ca era draguta:)
Oricum eu sunt topita dupa fetitele in costum de balerina, dansand emotionate, dar atat de gratios pe scena...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...