Bagajul de vacanta

Mai avem, dar nu mult, si plecam spre Grecia. Visez deja cu ochii deschisi la momentul in care voi arunca bagajele in camera si vom fugi pe plaja sa bagam picioarele un pic in apa. Primul pas pe nisip, prima privire, lacoma, spre apa verde, relaxarea totala: am ajuns.
Dar pana atunci mai e:d. Deocamdata fac liste. Cu lucruri de cumparat, lucruri de luat pe drum si lucruri pe care le putem cumpara acolo.
In principiu incercam sa reducem cat putem bagajele ca sa nu stam cu genunchii la gura 12 ore si ceva:d. Plus ca anul trecut am carat dupa noi cam tot si m-am ofticat ca unele lucruri le puteam lua foarte frumos de acolo, la preturi similare.
De asemenea, fata de anul trecut cand am plecat cu o gramada de mancare pt andreea, anul asta reducem la minim. Doar ce mancam pe drum si inca 2 lucruri care nu stiu daca au acelasi gust acolo: cascaval si branza. In rest ne descurcam local, o ciorba groasa in chicineta, sa fie pt pranzurile de dupa plaja, cand vrei ceva lichid in burta, un gratar in curte pentru serile lenese de vara si cateva rasfaturi pe la taverne.
So, listele:
De luat pe drum in masina
  • snitele/ piept pui gratar
  • cascaval
  • branza philadephia
  • paine
  • banane, mere, lamaie
  • cereale/biscuiti
  • apa
  • de colorat, jucat, ocupat timpul
  • paturica de masina, haine de schimb
  • muzica (cantecele )
  • plastilina
  • banda adeziva colorata

de acolo: minge plaja, jucarii nisip, zmeu, saltea, umbrela de soare

Medicamente

  • termometru
  • Nurofen/supozit paracetamol/novocalmin
  • apa de mare, Olynth
  • Eurespal; sirop muguri brad, tantum verde spray
  • biotics, smecta, hidrasec (cateva pliculete), ceai menta
  • Aerius
  • fenistil


Deocamdata la astea m-am gandit. Mai avem vreo 10 zile de gandire;p

PS: imi plac la nebunie geamantanele trunki harley pt copii...poate cand e mai maricica luam si noi unu:d

Comentarii

  1. Buna. La ce folositi banda adeziva colorata in masina, adica cum va jucati cu ea?! Multumesc. Mara.

    RăspundețiȘtergere
  2. uite, banda de genul asta http://www.arthobbycreativ.ro/papetarie_show.php?oldal=papetarie&id=&catid=&subcatid=305&cos=&ctrl=&lng=ro&grupaid=830

    Pur si simplu i-o dau si ea rupe bucatele, le lipeste pe ceva (hartie, carton, tablita), face flori, copaci, oameni, etc. E o variatie la colorat. Mai poate lipi pe geamul amsinii, pe scaun, pe ea:d. Asa, de trecut inca 30 de minute macar:))

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place valizele astea la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahaaa. Fain, am inteles acum. Foarte buna ideea. De retinut pt la anu'. Acum la 2 ani si 4 luni nu stiu daca " o prinde". Multumesc. O zi buba. Mara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o prinde:). rupe alea si le lipeste. nu trebuie sa le aranjeze in vreun fel.

      Ștergere
  5. sunt absolut grozave valizele, le stiu de cand avea Ilinca cateva luni cred si inca mai astept sa mai creasca putin, sa o poata trage dupa ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, pai asta e si dilema mea, daca sunt comod de tras. ca parca n-au maner de troler, au sfoara

      Ștergere
  6. da, trebuie studiata problema:)
    ah, si buna lista de medicamente, cam la astea ma gandisem si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. problema bagaj sau problema concediu?:d

      Ștergere
    2. Haha vad si eu acum ca ai intrebat ceva..:)
      De studiat problema trolerului:)

      Ștergere
  7. la noi sunt de mare succes fructele uscate (ca snack pe drum) - stafide, caise uscate, prune uscate, mango uscate. si se conserva f bine. distractie placuta la mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a, stafide, chair. si Andreea e fana stafide. O sa iau o punga cu d-astea amestecata.
      Multumesc de idee:)

      Ștergere
  8. Buna,

    Eu sunt Hana si reprezint Blogoteque.ro. Am descoperit recent blogul tau si mi-ar face placere sa iei si tu parte la proiectul nostru.

    Blogoteque.ro a apãrut din plãcerea de a citi bloguri, din nevoia de a gasi cele mai noi si mai interesante articole si din dorinta de a promova blogosfera femininã româneascã.

    Blogoteque.ro este un ziar de bloguri: adunã unele dintre cele mai interesante articole din blogosfera feminina si prezintã un fragment din ele pe site, citirea integului articol fiind posibila direct pe blogul original. Astfel cititoarelor le va fi usor sa aleagã ce doresc sã citeascã iar bloggeritele vor avea parte de si mai multi cititori si vizitatori pe paginile lor.

    Blogoteque reprezinta deasemenea si o ehipa de editori care scriu articole pentru site.

    Te astept cu drag sa ne vizitezi si sa te inscrii.
    Hana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de invitatie Hana:)
      O sa studiez maine problema :)

      Ștergere
  9. fenistil la ce folosesti?
    ... bagajul e foarte dragut ... sper sa nu fie si pretul pe masura. :P
    In rest, multumesc pt lista. Bag la cap. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fenistil e bun la ciupituri de gaze. sa nu o manance, sa se scarpine..

      Ștergere
    2. am mai invatat ceva nou. thx. :)

      Ștergere
  10. Foarte utila ideea cu banda adeziva! :) si cu Fenistil :)

    Bravo voua ca aveti curaj sa parcurgeti atata drum! eu n-am, anul asta cel putin, cum e cu pasapoartele la copii?

    Noi am fost la camping GPM la Navodari anul trecut si a fost super, nu am avut nici un discomfort din nici un punct de vedere, legat de copii si logistica. Grecia e cam departe pt noi, dar asteptam detalii sa ne organizam si noi in alti ani.

    La lista, amestecate(extra chestii specifice de plaja):
    -plasturi pt bube/taieturi
    -servetele umede racoritoare
    -morcovi :)

    Tinem pumnii stransi tare detot sa nu fie varicela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, pus pe lista servetele, morcovi! Plasturii sunt si ei in bagaj:).
      noi am fost si anul trecut la greci, cand andreea avea 2 ani deci,si a fost super. E adevarat ca atunci am facut drumul in 2 zile, dar tot obositor a fost.

      Ștergere
  11. Aaa, va invidiez deja, la noi marea asta va veni abia in august :(((.
    Tre sa adaug si eu Aerius si Eurespal in trusa de medicamente. Eu mai am in ea niste betadina, unguent cu neomicina si crema de galbenele dar cred ca din cauza ca al meu e mai predispus la julituri si rani :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa Camelia ca voi o sa plecati la mare cand noi vom fi deja satuli de munca si bucuresti, visand la viitorul concediu:d
      Aerius eu ii dai cand face aerolosi, asa ne-a recomadnat pediatra. NU stiu care e legatura. i-am mai dat acum cand au ciupit=o muuulti tantari intr-o seara. am zis sa fie un antialergen prin organism un pic.
      Eu n-am d-astea de julituri:)). doar cicaderm si plasturi cu animale. A mea oricum daca se juleste nu ne lasa sa ne atingem de buba ei, e disperare mare cu ea

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo