Evadari la munte


weekendul ce tocmai s-a dus am fugit la munte. citisem eu ca e soare si doar "couple of showers" ceea ce suna aproape bine, dar zilele astea te multumesti si cu juma de ora de soare pe zi...Am plecat intr-o formula speciala de data asta pentru ca masina trebuia sa transporte in primul rand casuta primita cadou de Andreea si abia pe urma oamenii. Asa ca dan si bunicul s-au inghesuit pe langa casuta, iar eu si Andreea am calatorit cu trenul. In ciuda micilor mele emotii legate de faptul ca drumul a avut loc vineri, dupa o zi de gradi cu petrecere de 1 iunie, deci cu o matza poate un pic mai agitata si obosita decat de obicei, lucrurile au mers ok. A vorbit cu oamenii de pe langa noi, a desenat, s-a uitat pe geam, apoi, cand deja eram pe la Sinaia foiala a inceput sa creasca, direct proportional cu inceputul de plictiseala, dar in limite tolerabile. A inceput sa faca ture pe culoar, sa urce/coboare de zeci de ori de pe canapea, sa se matzaie a rasfat. Sa zicem ca gara din Predeal a aparut la timp:dDeci sa poate si cu trenul. Data viitoare o sa incerc sa nu mai uit sa iau la noi si niste carticele.Urmatoarele trei zile am mancat, am dormit, am stat pe iarba, am facut o mini-plaja, am cules muguri de brad, am aruncat cu pietricele in parau, am mers prin padure, am mancat o prajitura buna, am facut gratar...hm...cam asta:)Pe drumul de intoarcere matza a anuntat ca i-a placut si mai vrea la Predeal. O sa mai mergem. In curand se coc corcodusele si dupa aia o sa creasca si zmeura...
 poze


Comentarii

  1. ce fain ati petrecut! pozele de la riu mi-au placut foarte.:)
    deci asta a fost primul drum cu trenul? si pe noi ne asteapta primul saptamina viitoare si am oaresce emotii (tre sa ma inarmez si eu cu chestii de ocupat timpul)
    Casuta e foarte frumoasa si arata perfect in iarba acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, pozele de la rau sunt faine, dar balaceala aia a adus niste mucisori draguti:d. Nu-i bai, distractia conteaza. Mucii trec
      Cu trenul am mai mers o data cu ea, de la predeal la sinaia, deci putin. Acu a fost 2 ore. Faza e ca am uitat carticelele acasa. Am avut doar o pisica si un caiet cu pix pe care a mai mazgalit. Ideea e ca nu a dormit nimeni in vagon pt ca dansa a vorbit 2 ore in continuu, ori cu cineva, ori singura :d. 2 ore!!
      Iarba era proaspat tunsa ca la noi in curte e cam cu balarii asa...

      Ștergere
    2. :))))))))
      pot sa mai zic odata?
      :)))))))))))
      Am si eu mandra vorbareata nevoie mare :) Ieri eram in padure (langa casa) si dupa juma' de ora de mers, dupa ce ii tot raspunsesem la intrebari sau doar "ihm....", i-am zis apasat "Luana mama, da' mai asculta si tu cum canta pasarile" :)) a tinut-o vreo doua minute :)
      Ai mei sunt mari iubitori de trenuri, dar sunt doi, se intretin reciproc, nu ne plictisim deloc, am facut o excursie special la Sibiu, mare parte din motiv fiind sa-i dam cu trenul :)
      Imi place de voi foarte tare, si sunt simpatice potrivirile, Dan e si sotul meu, eu sunt Andreea, si casuta de jucarie avem si noi :))

      Ștergere
    3. ah, ce noroc pe voi ca aveti padure langa casa:). Andreea e disperata cu mersul prin sau printre copaci:d. Eu sincer nu credeam ca paote cineva sa vorbeasca 2 ore non-stop, dar greseam. Se poate:)). Culmea e ca si daca nu vorbea cineva cu ea, ea oricum dadea din gura singura. Deci zero liniste pentru vecinii din tren:d.
      Simpatice potriviri, chiar asa:)

      Ștergere
  2. Foarte frumos arata! Si casuta, dar si privelistea! Si ca stiti sa va distrati frumos in trei.:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo