Street Delivery

Weekendul asta a fost impartit intre alergaturi dupa cumparaturi de vacanta, vizite rapide la bunici, liste, planuri, discutii la telefon, pupat prietenii la o bere, alte liste, alte planuri, verificat matza de bube, luat temperatura, ok, adunat bagaje..
In final, duminica seara am pus cap la cap toate cele si m-am apucat de pus chestii in trolere, saci, rucsaci, pungi, stiti voi...
Pe Andreea am trimis-o cu tati la Street Delivery si matza s-a integrat perfect in peisajul boem:)
 
 
 
 

Comentarii

  1. :) se vede ca i-a placut! Cand plecati?

    RăspundețiȘtergere
  2. maine dimineata la 5:d.
    daca e de pictat, e lesinata. n-o mai iei de acolo

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo, pai in cazul acesta spor la facut bagaje! Sa aveti vreme buna si sa va relaxati. :) Drum bun si distractie placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. am trecut si noi pe-acolo da' am plecat cu pareri confuze :D
    Drum bun si vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu n-am trecut anul asta. Anul trecut era simpatic ca uputeai sa mai cumperi diverse. ori de mancare, ori o geanta haioasa ceva. ANul asta dan a zis ca nu i-a placut. Andreea insa se pare ca a apreciat:d. Artistii se recunosc intre ei probabil:))

      Ștergere
  5. Deum bun si vacanta frumoasa!
    Va asteptam cu bine si cu multe poze!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Mersic:) punem poze, stii ca nu ne putem abtine:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo