Ultima zi...

Suntem negri, foarte negri. Inca nu ne cojim, dar sigur urmeaza. Am mancat toti carcalacii din marea locala. Sunt buni, mai ales ca sunt proaspeti, ii vezi acolo in vitrina tavernei. La plaja n-am stat, asa, clasic, pe cearsaf, dar ne-a prins soarele peste tot, ca arde al naibii de te saturi de el si cauti niste umbra si niste briza. Am dormit...:d, nu prea. Programul nostru incepe matinal, pe la 6-6 juma, asa ca la 8 ne luam micul dejun pe plaja, vanand aerosolii pentru tusea matzei. Tuse? ce tuse?:))
Am stat in apa de ne-am murat, printre pesti mici si mai maricei, cu burta pe nisip, leganate de valurile mici. Sau in apa "mare", unde matzei nu-i ating picioarele fundul marii, ca acolo vrea ea sa inoate.
Am vazut golfuri si insule si sate. Si taverne mirosind a peste. Si drumuri printre pini si printre stanci. Ba in sus, ba in jos, de pe varf pana in apa verde. Ne-am jucat, ne-am mai si certat, ne-am pupacit a impacare.
Mirosim a nisip, a sare, a liniste si faragriji.
Maine plecam spre casa. Somn usor...
 
 


Comentarii

  1. Bravo voua, ma bucur ca v-ati distrat si v-ati bucurat de vacanta!
    Drum bun spre casa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va sta bine negre :D Şi imi place tot ce povestesti;) Drum usor la intoarcere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos!!! SUPERB!!! Ma bucur ca v-ati simtit bine si ca v-ati facut negrese :-))) Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca s-a terminat... a fost frumos (din cate ne-ai lasat sa vedem)... Va asteptam acasa! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo