Black Swan reloaded

Ati vazut Black Swan? mult-aclamatul si laudatul film cu Natalie Portman? Well, eu da. Pentru mine, Black Swan este cel mai ingrozitor film de groaza pe care l-am vazut. Nu am nicio problema cu filmele de groaza. Pot sa ma uit linistita la monstrii, la capete taiate si galeti de sange clipocind peste tot. Daaar, nu-mi arata nimic legat de unghii. Nu-mi arata unghii smulse, rupte, taiate. Asa ceva nu pot sa vad. De aia pentru mine Black Swan este tatal tuturor filmelor de groaza:))
Dar se pare ca soarta are mult umor. Pentru ca, cum sa o zic mai frumos?, lu Andreea ii cad unghiile. Nu una, doua. Nuuu, toate. Asa, deodata. Asa ca traiesc in plin film si strang din dinti asteptand sa se termine. 
Dupa panica initiala, gandindu-ma ca are vreo deficienta majora de vitamine si minerale, m-am linistit oarecum citind pe net posibilele cauze. Pe site-urile de la noi n-am gasit mare lucru, dar m-au salvat niste forumuri medicale din State, site-uri si CDC-ul american:d. 
Se pare ca dupa boala gura-mana-picior (va amintiti de ea , nu?:D) poate sa apara aceasta complicatie, caderea unghiilor si, uneori, chiar a parului (Doamne fereste!). Cauzele sunt dezechilibrul aparut in organism ca urmare a virusului, cand, babeste zis, resursele sunt trimise sa lupte cu gandacul si primele care sufera de lipsa lor sunt unghiile. Deci se imbolnavesc si cad. Si sub ele cresc altele. 
Am zis sa povestesc oribilitatea pentru ca stiu ca mai sunt mamici care s-au lovit de boala asta de curand (cica e epidemie in Bucuresti, asa ca aveti grija). Daca vedeti ca unghiile celui mic se desprind de la radacina si par din ce in ce mai putin ancorate de deget, fluturand oribil in aer, nu va speriati. S-ar putea sa fie de la porcaria de boala...
O sa pun si niste poze, nu de la Andreea, ca sa stiti cam cum poate arata chestia..

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...