Concluzii dupa vacanta la bunici


Matza a revenit acasa. Tot neagra, parca mai inalta. Sau poate mi se pare mie. Deocamdata e intr-o faza foarte pupacioasa si noi profitam:d. Ne ia in brate, ne strange, ne zice ca ne iubeste si da pupici. Lucruri pe care el facea si inainte, dar nu in fiecare zi. Uneori nu avea chef de pupaceli deloc. 
A revenit si programul de somn, identic cu cel anterior. Daca la munte dormea dimineata pana spre 8 juma, aici se trezeste la 7, dar reusesc sa o pacalesc cu inca o ora de somn spunandu-i ca e devreme rau, soarele inca doarme si sa mai stea un pic in pat. La pranz nu prea depaseste 1.5 ore, desi la munte rupea si 2 ore juma-3. Cald nene, cald. Iar pentru ea diferenta de temperatura e si mai sesizabila.
Maine merge la prima ora de inot. Abia astept sa aud reactii, impresii..
Ce am reusit sa aflu de la ea de pe la munte, pentru ca, daca stii cum s-o iei toarna tot:d
Ca Pisi a stat in casuta din curte, desi regula noastra era ca Pisi nu iese din casa, avand in vedere ca e folosit ca perna.
Ca s-a jucat cu o fetita Smaranda, care a plecat la mare
Ca a fost in padure si i-a placut mult
Ca veverita Ioana are acelasi nume cu al ei si vine rar sa manance. La fel de rar vine si veveritoiu Tolica.
Ca s-a copt zmeura si a mancat din ea, dar bobitele celelalte (coacaze) sunt inca acre
Ca a mancat orez. si spanac.
Ca bunicu nu a facut gratar in curte.
Ca "mergem la magazin si cumparam bomboane cu fructe"....mrrrr...
Ca atunci cand "am fost la magazin si am luat bomboane, te-am pacalit mamiii".....dublu mrrr...presupun ca se traduce "nu spunem lu mami ca mancam bomboane", dar poate nu e asta si vroia sa zica altceva.
Una peste alta a fost ok. Pare sa se fi simtit bine acolo.
Limita de stat fara noi e de vreo 7 zile, caci dupa o saptamana la bunici a inceput sa intrebe de mami si tati, chiar sa planga ca vrea acasa. A doua zi a ajuns tati acolo asa ca supararea s-a rezolvat:).  
Acum ne reintram in rutina. Mergem in parc. Facem inghetata. Mergem la terasa. Fugarim bicicleta. Ne cautam prietenii pe alei. Asteptam saptamana viitoare cu noua gradinita...

Comentarii

  1. :)) nu-i asa ca-s adorabili cum toarna tot la virsta asta? si-al meu povesteste tot-tot. Si mai ales daca cineva i-a zis ca "sa nu spunem lu mami":D
    si ce-mi place cum a povestit Andreea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e superb cum aflu tot de la ea:). oricum urasc asta cu ascunsul de mami, de parca eu sunt bau-bau:d

      Ștergere
  2. ce frumos! mi-am adus de vacantele de la bunici cand mamaia mea imi facea cornulete si gogosi si imi cumpara boamboane din alea de menta varsate :D. cele mai frumoase amintiri din copalirie pt. mine sunt cele de la bunici.
    cat despre bomboanele cu fructe, daca nu iti cere cand mergeti la cumparaturi e ok, zic eu! nu e o tragedie o data, de 2 ori pe an :D
    va pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si eu mancam bomboane si dulcegarii de la bunici. e ok daca le primeste doar in "vacanta", dar daca devin o obisnuita e nasol. De aia supraveghez atent ce fac bunicii:).
      Pupici

      Ștergere
  3. heei, bine ati revenit:) Simeon este inca plecat la bunic:d sa vedem daca mai rezista cateva zile...am citit ceva acolo care mi-a facut cu ochiul: INOT? unde? cand? cum? cat? detalii plsssss, pentru ca vreau sa-l duc pe Simeon urgent, din august la inot. pupici!
    Mada

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, mergem la inot, la bazinul olimpia. ea merge cu grupa de la fosta gradi, ca ne-am cuplat cu ei, dar se paote si singur. adica te duci si vb cu instructorul si vezi cand au ei ore.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo