Discutii la telefon


Ieri am vorbit cu fi-mea la telefon. Adica am avut o conversatie, ne-am inteles, ca asa lalaieli am mai prestat noi si in trecut.
Cu aceasta ocazie m-a anuntat ca a dormit mult (discutia era dupa somnul de pranz), ca a fost pe Polistoaca si ca bunica nu avea papucii deci mergea greu (whaterver:d) - amin, finally, bunicii au dus-o si in padurea de langa casa, nu doar prin urbe -, ca urmeaza sa se duca la leagane sa se intalneasca cu Smaranda (o pretena noua inteleg..) si ca s-a copt zmeura.
Am intrebat-o daca mai sta pe acolo. Mi-a zis ca mai sta un pic cu bunicii si apoi vine acasa.
Eu intre timp am facut curatenie si am eliminat o gramada de jucarele si hainute depasite. Plus am reorganizat casuta din camera ei, asa ca fiecare raft are rolul lui acum: zona de pictura, zona de carti, zona de papusele, etc. Probabil ordinea mea va rezista fix 5 minute:d

Comentarii

  1. daaa si a mea va pleca la bunici insotita si de tatal din dotare, ca el are concediu mai mult decat vom pleca. si raman singura acasa. Yes!!! si printre planurile mele se numara curatenia asta, vreau sa fac loc, sa arunc tot ce se poate. stiu ca va dura fix 5 minute, dar macar sa fiu impacata ca a am facut-o. de 2 ani asteptam momentul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, pai si eu vanam momentul, dar lipsea cheful:d.

      Ștergere
  2. 1.de-abia asteptam sa va intoarceti la vesnicul nostru parc :P
    2. eu nu am nici momentul, nici cheful necesar....tot astept...;D
    PUPIIIICI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. imediat imediat. venim acusica:)
      2. aici nu te pot ajuta...la mine nu se mai putea fara :)
      Pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo