Joculete, jucarele

In ultima vreme n-am mai povestit ce am mai mesterit cu Andreea, pe acasa sau pe afara. In mare si pentru ca numarul de mestereli s-a redus direct proportional cu cresterea gradelor de afara. Plus ca am fost plecati. Plus ca, hei, asta e, mi-a fost leneeee:d.
Dar cate una alta am mai facut noi. Si ce n-am facut, am pus deoparte ca idee de facut in curand.

1. bete pictate. O idee super simpla si care mi-e imi place la nebunie. Pentru ca implica doua activitati simple si usor de "vandut" copiilor: gasirea unor bete prin parc si pictarea lor cum va taie capul. La noi arata cam asa ( nu e al nostru, ok, dar seamana)
 dar idei sunt cu gramada aici
2. papusi-flamenco. din flori. noi am facut o data, furand vreo 2 trandafiri din parc. Dar merge si cu alte flori cred. Pana la urma nici nu trebuie sa fie prea artistic. Un bat sau chiar scobitoare, un cerc de hartie pentru cap si o floare stufoasa. Ar trebui sa iasa ca aici...La noi n-a iesit chiaaar asa, dar cui ii pasa? Ne-am distrat.
(sursa)
3. plimbari tematice prin parc. N-am facut inca. Ideea e simpla. Alegi o tema. Sa zicem Culori. Si alegi o culoare, pe care o "vanezi" prin parc. De fapt il pui pe cel mic sa o caute in cat mai multe obiecte. Sau alegi o gaza. Sa zicem fluturi. Si numeri cati fluturi ati vazut in timpul plimbarii prin parc. In fine, ati prins ideea. Muulte variante interesante eu am gasit aici, pentru copii mici si mai maricei.

4. invata sa cosi. Tot din categoria nefacute, dar imediat ce ma mobilizez si cumpar cele necesare, o pun in practica. Cred ca matza e la varsta la care poate tine un ac, mai grosut totusi, in mana fara sa si-l bage in ochi. Practic trebuie sa fac un soi de gherghef pe care Andreea sa exerseze cusutul. Inca nu stiu de unde sa iau nieste ace mari si mai groase...
(sursa)
5. picnic. Asta nu e mare filozofie. Pur si simplu, satula sa tot mancam fructele de seara pe bancute, am organizat un picnic in parc. Ideal ar fi sa adunati vreo 2-3 copii. Dar merge si in familie. E nevoie de o ceva de stat pe iarba (eu am luat o esarfa uriasa), tacamuri colorate, de jucarie, si ce mai credeti voi ca ar fi amuzant. Noi am laut-o pe Frumoasa, sora lu Alba-ca-Zapada si ruda foaarte indepartata a lu Barbie. A, si niste pepene normal:d

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...