Prima zi de gradinita. Reloaded

Fuse si prima zi de gradi. Noua gradi. Cea pentru "fetite mari", fata de cea pentru "bebelusi" la care a fsot pana acum:d. 
Caci asa am prezentat mutarea Andreei. A crescut si trebuie sa mearga la o gradinita unde merg fetite si baieti de varsta ei.I s-a parut normala schimbarea, a acceptat-o imediat si nu a protestat niciodata la idee in saptamanile care au precedat mutarea.In ultimele 3 saptamani, cat a fost ba la mare, ba la munte, i-am povestit ca si ceilalti copii sunt in vacanta si cand se deschide gradinita o sa mearga si ea.
Asa ca ieri a fost prima zi la noua gradi. A dus-o tati, cu saculetul in spate, cu pijamale si hainute de schimb la ea. A lasat-o pe mana lui Vero, care se pare ca va fi educatoarea ei. 
Deocamdata copiii stau cam la gramada, pentru ca sunt putini, multi sunt cu parintii prin concedii probabil, asa ca abia spre toamna vor fi stabilite exact grupele.
Cand m-am dus s-o iau seara, a sarit vesela la mine in brate si m-a strans tare tare, apoi a fugit sa-mi aduca "un cadou", un desen din care nu inteleg nimic, caci matza nu e mare artista la desenat:D. 
Face cercuri amestecate si eventual niste ochi aruncati pe acolo, dar cam atat. Mi-a zis ca e un hotel cu paturi in care dorm oameni...clar:DVero mi-a zis ca se vede ca e adaptata perfect la gradinita. A mancat, a dormit si s-a jucat, fara proteste, fara suparari.Ca si data trecuta cand am inceput cresa, nu zic hop pana n-am sarit santul:d. Iar santul apare de obicei dupa 2-3 saptamani, cand noutatea dispare si vezi daca celui mic chiar ii place acolo sau nu.
Dar pentru momentu noul drum se arata senin:)
un pic de parc, dupa gradi :)

Comentarii

  1. Am tot asteptat impresii din prim zi de gradi:) Super,inseamna ca e icantata sa isi faca prieteni noi.si abia astept sa ne spuneti ce fac acolo fata de fosta 'gradi'.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deocamdata nu mi-e clar ce fac:D. azi mi-a zis ca a facut o morisca...o sa ma lamuresc eu in timp si povestesc tot:)

      Ștergere
  2. Bravo! La cum o stiu eu pe matza voastra, n-o sa aiba nici o problema sa se adapteze la gradi de copii mari :-)))
    Si imi place la nebunie atitudinea ei din poza :-)
    Pupam!
    In curand o sa incepem si noi un fel de gradi mica cu pisica noastra si ma cam ia groaza, sa vedem ce iese de acolo :-)
    Mai pupam o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cred ca va fi ok si la voi. Mica are deja modelul lui Robbie asa ca nu e chiar o noutate ideea de gradi pentru ea. Bafta !:) astept povesti de la voi.
      Pupam si noi. De doua ori:)

      Ștergere
  3. Mult succes mai departe Andreei! Raman fidela blogului sa vad cum va mai distrati. Adaptare usoara si numai bucurii la toti!

    Mama Clarei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim:). distractie maxima si vouaaaa!

      Ștergere
  4. Just fyi,carmen fosta educatoare a Andreei a fost mutata la grupa mijlocie impreuna cu Gabi iar la grupa mare e Oana,fata cea noua-info ce poate fi utilizata in cazul in care Andreea ar putea plange ca vrea inapoi:)
    Am o intrebare legata de programul Andreei:ea cat doarme pe noapte la aceasta varsta? Tudor dormea de la 9pm la 7-8am dar de ceva vreme se scoala pe la 6:( Ma gandesc ca poate la varsta asta are nevoie de mai putine h de somn sau o fi program de vara?:) Nu ne vine sa il culcam dupa 9 doar pt a se scula mai tarziu. Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oau, ce de schimbari..Dar de ce au mutat-o pe carmen? noua ne-a placut de ea si Andreea era topita:)
      Legat de programul de somn, Andreea si l-a schimbat de mai multe ori pana acum. A avut perioade, pe la 2 ani, cand se trezea la 6 dimineata:d. Apoi altele cand se trezea la 8 juma-9. De pe la 2 ani juma si-a fixat somnul de la 10 seara la 7 juma-8 dimineata, cu o pauza undeva la 4 cand face pishu. Acum a inceput sa aiba nopti cand nu se mai trezeste deloc. Recunosc ca de cand e racoare seara am cam intarziat culcarea spre 10.20, ca stam mai mult afara.
      Eu zic ca puteti cat e vara sa-l culcati pe la 9.30, dar s-ar putea ca tot la 6 sa se scoale:d

      Ștergere
  5. S-a dorit promovarea fetei tinere la gradi:)
    Am inteles cu somnul.o sa mai asteptam sa vedem daca si la toamna e la fel si daca da o sa il culcam mai tarziu desi tare ne place cu 9pm seara:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am inteles:). Dan a cunoscut-o oarecum pe Oana la inot.
      Cu somnul, da, mai lasa-l as. oricum, in toamna cand se scurteaza ziua o sa va fie mai comod ca se culca la 9:d. ca oricum nu prea ai ce face afara

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. se cheama dreamland.au un sediu in baneasa si unul pe aici, prin tineretului, langa piata timpuri noi

      Ștergere
  7. Bafta! Sper sa fie bine pana la capat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa fie:)
      acomodare usoara si voua ca mai e un pic si incepeti, nu?

      Ștergere
  8. in septembrie. ... daca depaseste pana atunci etapa de regres in renuntarea la scutec. :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo